PlayStation na TikTok-u

PlayStation na TikTok-u – firma szuka nowej drogi, ale jej nie wychodzi

2 minuty czytania
Komentarze

Obecność PlayStation na TikTok-u  to dość dziwny ruch ze strony Japończyków. Sony wprawdzie stwierdziło jakiś czas temu, że ma zamiar bardziej udzielać się w mediach społeczności, ale podejrzewaliśmy, że będzie to wzmożona aktywność na Facebooku czy Twitterze. Tymczasem firma otwiera się na młodszych odbiorców i zakłada konto na jednym z najpopularniejszych portali na świecie.

PlayStation na TikTok-u
Fot. PlayStation na TikTok-u

Można spotkać się ze stwierdzeniami, że TikTok to „rak Internetu”, choć to samo mówiono już o Snapchat czy innych platformach, które kierowane były głównie do młodszego odbiorcy. Poplarność Tik-Tok jest jednak tak ogromna, że nawet taki marki jak PlayStation, nie mogą przejść obok niej obojętnie.

PlayStation na TikTok-u

W czasie, kiedy Microsoft ogłasza, że Xbox Series X będzie wspierało 120 klatek na sekundę, Sony zaczyna szukać nowych dróg komunikacji z klientami. No może nie dokładnie w tym samym czasie, bo konto PlayStation na TikTok-u założone zostało w grudniu zeszłego roku i trudno powiedzieć o tym, żeby wrzucano tam dużo materiałów. Do tej pory pojawiły się raptem dwa posty, ale zastanawiające jest to, że jeden z nich widziało już ponad dwa i pół miliona osób. Widać więc, że zainteresowanie marką na TikTok jakieś jest, choć zdaje się, że firma niekoniecznie rozumie zasady działania portalu. Nie ma w tym nic dziwnego, bo chyba niewiele osób wie, skąd w ogóle wzięła się jego popularność.

Zobacz też: Oferta Games with Gold na marzec

Kanał PlayStation na TikTok-u nie był nigdzie oficjalnie reklamowany, co wygląda tak, jakby trochę chciano ten fakt ukryć. Do tego dochodzi jeszcze to, że obecnie jest on praktycznie martwy, choć zainteresowanie nim było całkiem spore. Firmę obserwuje ponad ćwierć miliona osób, a to liczba, obok której trudno przejść obojętnie. Wprawdzie jest ona nieporównywalnie mniejsza od liczby obserwujących na Twitterze (prawie 18 milionów), to mimo wszystko zawsze to  jakiś nowy kanał komunikacji. Wydaje się jednak, że zupełnie nietrafiony i niedopasowany do odbiorcy TikTok-a. Albo to my robimy się na to za starzy…

Źródło: GamesRadar / TikTok

Motyw