carrefour udogodnienia

Carrefour wprowadza udogodnienia dla klientów e-sklepu

Newsy

Sieć Carrefour chwali się, że wprowadza udogodnienia dla klientów sklepu internetowego. Chodzi m.in. o lepszą personalizację oferty przedstawianej użytkownikom e-sklepu oraz o powiadamianie o dokładnej godzinie dostarczenia zamówionych produktów.

Na czym polegają udogodnienia wprowadzane przez Carrefour?

Klient zamawiający produkty z dostawą z e-sklepu spożywczego Carrefour może wybrać datę i przedział czasowy, w którym jest w stanie odebrać przesyłkę. Carrefour twierdzi, że dopracował ten system. Teraz, gdy kierowca jest w drodze do klienta, ten ostatni ma otrzymać powiadomienie SMS z dokładną godziną przyjazdu dostawcy.

Nie przegap
Gry na HMS – jak wyglądają możliwości AppGallery i innych sklepów?
gry hms huawei call of duty pubg fortnite apex legends mobile
Kontynuujemy przygodę z Huawei Mobile Services. Jest to niejako nasza misja, w której chcemy pokazać, jak wygląda życie bez Usług Google. W ostatnim artykule dotyczącym aplikacji bankowych słusznie zauważyliście w komentarzach, że widać zmiany oraz rosnące zainteresowanie AppGallery. W takim razie w kolejnym kroku pojawiają się gracze. Czy gry w sklepie Huawei są godne uwagi? […]
carrefour udogodnienia

Sieć sklepów poinformowała też o wdrożeniu rozwiązania, jakim jest Delivery Manager. Ma on zoptymalizować i zautomatyzować proces zamówień. Delivery Manager planuje trasy kierowców dostarczających zakupy z e-sklepu Carrefour. Funkcja uwzględnia warunki drogowe oraz preferencje klientów odnośnie godziny odbioru zamówień. Delivery Manager pozwala także na śledzenie online poziomu realizacji zamówień, oraz na kontrolowanie procesów związanych z załadunkiem i rozładunkiem zamówienia. Cel to minimalizacja możliwości pomyłki w dostarczanym zamówieniu. Rozwijamy naszą usługę e-grocery zarówno poprzez rozbudowanie oferty sklepu, rozszerzanie jego zasięgu na kolejne miasta czy wdrażanie dostaw produktów niewymagających chłodzenia na terenie całej Polski, ale także poprzez wprowadzanie i udoskonalanie narzędzi optymalizujących przejazdy naszych kierowców – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.

Czytaj także: Lidl Pay – sieć marketów wprowadza własny system płatności

Carrefour twierdzi również, że wdrożył w swoim sklepie online technologię Progressive Web Apps. Zdaniem firmy, technologia ta sprawiła, że proces zakupowy stał się bardziej wygodny dla klienta, a oferty są lepiej personalizowane pod konkretne osoby. Carrefour nie wyjaśnia jednak szczegółów, na czym dokładnie polegają zmiany.

źródło: informacja prasowa






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x