Sieć Carrefour chwali się, że wprowadza udogodnienia dla klientów sklepu internetowego. Chodzi m.in. o lepszą personalizację oferty przedstawianej użytkownikom e-sklepu oraz o powiadamianie o dokładnej godzinie dostarczenia zamówionych produktów.

Na czym polegają udogodnienia wprowadzane przez Carrefour?

Klient zamawiający produkty z dostawą z e-sklepu spożywczego Carrefour może wybrać datę i przedział czasowy, w którym jest w stanie odebrać przesyłkę. Carrefour twierdzi, że dopracował ten system. Teraz, gdy kierowca jest w drodze do klienta, ten ostatni ma otrzymać powiadomienie SMS z dokładną godziną przyjazdu dostawcy.

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]
carrefour udogodnienia

Sieć sklepów poinformowała też o wdrożeniu rozwiązania, jakim jest Delivery Manager. Ma on zoptymalizować i zautomatyzować proces zamówień. Delivery Manager planuje trasy kierowców dostarczających zakupy z e-sklepu Carrefour. Funkcja uwzględnia warunki drogowe oraz preferencje klientów odnośnie godziny odbioru zamówień. Delivery Manager pozwala także na śledzenie online poziomu realizacji zamówień, oraz na kontrolowanie procesów związanych z załadunkiem i rozładunkiem zamówienia. Cel to minimalizacja możliwości pomyłki w dostarczanym zamówieniu. Rozwijamy naszą usługę e-grocery zarówno poprzez rozbudowanie oferty sklepu, rozszerzanie jego zasięgu na kolejne miasta czy wdrażanie dostaw produktów niewymagających chłodzenia na terenie całej Polski, ale także poprzez wprowadzanie i udoskonalanie narzędzi optymalizujących przejazdy naszych kierowców – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.

Czytaj także: Lidl Pay – sieć marketów wprowadza własny system płatności

Carrefour twierdzi również, że wdrożył w swoim sklepie online technologię Progressive Web Apps. Zdaniem firmy, technologia ta sprawiła, że proces zakupowy stał się bardziej wygodny dla klienta, a oferty są lepiej personalizowane pod konkretne osoby. Carrefour nie wyjaśnia jednak szczegółów, na czym dokładnie polegają zmiany.

źródło: informacja prasowa




Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.