YouTube to aktualnie największy i najpopularniejszy serwis online z filmami publikowanymi przez użytkowników. Platforma ma też kilka swoich odnóg takich jak YouTube Music, YouTube Premium czy YouTube TV, które nie są jednak darmowe, bo funkcjonują w modelu subskrypcyjnym. Dziś CEO Google zdradził, jak wyglądają statystyki wspomnianych serwisów pod względem liczby subskrybentów.

Statystyki YouTube Music, YouTube Premium i YouTube TV ujawnione

YouTube Music

Dotychczas statystyki tytułowych serwisów pozostawały wielką niewiadomą. Aż do dziś, gdy Sundar Pichai, CEO Google, uchyli rąbka tajemnicy na konferencji dla inwestorów. Przechodząc do rzeczy: YouTube Music i YouTube Premium mają na chwilę obecną łącznie ponad 20 milionów subskrybentów, a YouTube TV – nieco powyżej 2 miliony.

Zobacz także: Nadchodzi WhatsApp Pay. Mark Zuckerberg znalazł nieinwazyjny sposób na zarobek w popularnej aplikacji

Dla przypomnienia – zarówno YouTube Music, jak i YouTube Premium umożliwiają oglądanie i słuchanie treści bez reklam oraz inne udogodnienia takie jak m.in. możliwość pobierania i odtwarzania materiałów w tle. Z kolei YouTube TV to telewizja online, która aktualnie funkcjonuje tylko w Stanach Zjednoczonych i nie wygląda na to, by w najbliższym czasie coś miało się w tej kwestii zmienić. Choć podane liczby niekoniecznie muszą robić wrażenie, to YouTube cały czas zarabia – w 2019 roku przychody firmy wyniosły aż o 26% więcej niż w roku wcześniejszym. Korzystacie z którejś z wymienionych usług? Dajcie znać w komentarzach!

Źródło: AndroidPolice

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Kacper Kościański

Pasjonat nowych technologii, dobrych seriali i gier.