Donald Trump zbanowany na Snapchacie

Snapchat będzie miał wyłączność na Letnie Igrzyska Olimpijskie 2020

1 minuta czytania
Komentarze

Letnie Igrzyska Olimpijskie 2020 rozpoczną się dopiero za pół roku. Jednak już teraz ruszyła olbrzymia maszyna marketingowa promująca wydarzenie i jego sponsorów. NBC, które jest właścicielem praw medialnych do Igrzysk Olimpijskich, odnowiła umowę z Snapem. Oznacza to, że Snapchat będzie mógł oficjalne publikować wiadomości z imprezy. Obie firmy współpracowały już wcześniej, przy podobnych transakcjach dotyczących Letnich Igrzysk Olimpijskich w 2016 roku i Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2018 roku. Tegoroczna umowa zapewnia jednak znacznie więcej treści: NBC wyprodukuje ponad 70 odcinków dla Snapchata, co jest wartością aż trzy razy większą.

Snapchat z własną transmisją z Letnich Igrzysk Olimpijskich 2020

Snapchat transmisje z Letnich Igrzysk Olimpijskich 2020

Codziennie Snapchat będzie prezentował cztery programy. Będą one zawierały podsumowania, relację w czasie zbliżonym do rzeczywistego, elementy kulturalne i profile Drużyn. Wszystkie treści będą tworzone w pionie. Prezes NBC Olympics Gary Zenkel mówi, że tworzenie tego typu treści było kiedyś ćwiczeniem marketingowym, które wzbudziło zainteresowanie igrzyskami.

To jest absolutny cel tej relacji, ale zamierzamy również spieniężyć te wrażenia.

— Powiedział.

Zobacz też: Wojna na „herce” w ekranach, o co chodzi?

Snapchat twierdzi, że jego treść dociera do 75% wszystkich 13-34-latków, więc NBC, która kontroluje również wszystkie spisy reklam na Igrzyska Olimpijskie w USA, prawdopodobnie ma nadzieję uchwycić przyzwoity kawałek tego młodszego widza demograficznie i przynieść więcej pieniędzy od reklamodawców. Widzowie ci są postrzegane jako szczególnie cenni przez reklamodawców. Są oni bowiem znacznie bardziej podatni na produkty prezentowane w materiałach promocyjnych. Zastanawiam się tylko, co się stanie, kiedy Snapchat straci użytkowników? Czy NBC zwróci się wtedy w stronę TikToka?

Źródło: Engadget

Motyw