WhatsApp logowanie na wielu urządzeniach

Facebook zmienia plany co do WhatsAppa – i dobrze!

1 minuta czytania
Komentarze

WhatsApp znajduje się w ścisłej czołówce najpopularniejszych komunikatorów internetowych na świecie. Kilka lat temu aplikację kupił Facebook, który jednak dotychczas nie zarobił na niej ani grosza. W zeszłym roku gigant w końcu zapowiedział, że zabierze się za monetyzację WhatsAppa i już w 2020 roku w aplikacji pojawią się reklamy. Na szczęście wygląda na to, że Mark Zuckerberg i spółka nieco zmienili swoje plany.

Co z tymi reklamami w WhatsAppie? Wygląda na to, że użytkownicy mogą spać spokojnie

WhatsApp w 2020 roku

Wygląda na to, że użytkownicy WhatsAppa mogą spać spokojnie, nie obawiając się, że w aplikacji pojawią się reklamy – przynajmniej na razie. W zeszłym roku dowiedzieliśmy się, że w WhatsAppie miały się pojawić wspomniane reklamy w nowej sekcji podobnej do Stories z Instagrama, gdzie mogłyby się wyświetlać na pełnym ekranie. Raport The Wall Street Journal donosi jednak, że na chwilę obecną Facebook porzucił plan monetyzacji WhatsAppa, bo zespół, którego zadaniem było wymyślenie najlepszego sposobu na zarabianie w aplikacji, został rozwiązany.

Zobacz także: Google Play nie będzie już wyświetlać powiadomień o zakończeniu aktualizowania aplikacji

Co ciekawe, twórcy WhatsAppa – Jan Koum i Brian Acton, w 2016 roku zaktualizowali regulamin aplikacji o wzmiankę, że nie mogą być w niej wyświetlane reklamy. Miało to na celu utrudnienie Facebookowi rozpoczęcie zarabiania w ten sposób, bo jeśli gigant zdecyduje się na wdrożenie reklam do WhatsAppa, to będzie musiał najpierw poinformować o tym fakcie wszystkich użytkowników. A wy korzystalibyście nadal z tytułowego komunikatora, gdyby pojawiły się w nim reklamy? Dajcie znać w komentarzach!

Źródło: PhoneArena

Motyw