Poco X2 opinie użytkowników

POCO opuszcza Xiaomi i staje się niezależną marką

2 minuty czytania
Komentarze

W styczniu zeszłego roku Xiaomi wydzieliło Redmi jako zupełnie nową markę stawiającą na niską cenę. Teraz chiński producent telefonów robi to samo z marką POCO. Ta ma być jednak znacznie bardziej niezależna od firmy matki. Jednak w tym przypadku wiele wskazuje na to, że jako konsumenci więcej stracimy, niż zyskamy. Wszystko przez to, że zasięg POCO będzie znacznie bardziej ograniczony.

POCO opuszcza Xiaomi

Biorąc pod uwagę, że ogłoszenie pochodzi od dyrektora zarządzającego Xiaomi Indie Manu Kumar Jain, łatwo dojść do wniosku, że marka będzie koncentrować się tylko na rynku indyjskim. Przynajmniej na początku działalności. Można to dodatkowo potwierdzić poprzez obecność marki w Internecie, ponieważ nowym kontem na Twitterze jest @IndiaPOCO, natomiast oficjalna strona internetowa to pon.co.in. Manu Jain dokonał tego ogłoszenia poprzez tweet, w którym napisał:

Jestem bardzo podekscytowany i muszę się tym podzielić: #@IndiaPOCO będzie teraz niezależną marką! To, co zaczęło się jako submarka w Xiaomi, urosło do własnej tożsamości. POCO F1 był niezwykle popularnym telefonem. Uważamy, że nadszedł czas, aby pozwolić POCO działać samodzielnie. Dołączcie do mnie i życzcie @IndiaPOCO wszystkiego najlepszego.

Zobacz też: Google Play nie będzie już wyświetlać powiadomień o zakończeniu aktualizowania aplikacji

Marka POCO Xiaomi zyskała sobie wielu fanów od czasu premiery swojego pierwszego smartfonu — Pocophone F1 w sierpniu 2018 roku. Głównym powodem popularności telefonu była jego niezwykle niska cena połączona z wysoką wydajnością. Jednakże, po POCO F1, firma nie wprowadziła na rynek innych smartfonów. Ogłoszenie o tym, że POCO staje się niezależną marką, pojawia się zaledwie kilka dni po tym, jak światło dzienne ujrzały doniesienia o smartfonie POCO F2.

Źródło: Gizmochina

Motyw