Bar Is Us – nowa aplikacja dla… barmanów

Mateusz Nowak Newsy 2020-01-08

Firma Stock Polska wystartowała właśnie z nową aplikacją skierowaną do barmanów. Bar Is Us ma stanowić kompendium wiedzy barmańskiej na temat przygotowywania cocktaili, ich receptur czy wzorcowej obsługi klienta.

Co dokładnie znajdziemy w aplikacji Bar Is Us?

Autorzy aplikacji Bar Is Us przewidzieli w niej miejsce na różnorodne sekcje tematyczne. Mają one poszerzyć wiedzę o pracy barmana i rozwinąć umiejętności potrzebne w tym zawodzie. Wśród sekcji znajdują się treści eksperckie, takie jak, chociażby ciekawostki i informacje o genezie i historii poszczególnych kategorii alkoholi. Jest też zakładka aktualności, gdzie pojawiają się informacje o wydarzeniach branżowych, szkoleniach czy nowych produktach oraz różne porady związane m.in. z autoprezentacją.

bar is us

W aplikacji znajdują się również quizy i konkursy. Sprawdzają one wiedzę użytkowników. Za poprawne odpowiedzi można otrzymać punkty, a te z kolei wymienić na nagrody. Są nimi gadżety, vouchery, bilety na festiwale wódki, whiskey czy rumu. Od pewnego czasu myśleliśmy o stworzeniu aplikacji, która będzie skierowana do barmanów. To dla nas bardzo ważna grupa docelowa i BAR IS US jest pewnego rodzaju ukłonem w ich stronę. Chcemy zapewnić im możliwość rozwoju i czerpania wiedzy od najlepszych ekspertów w branży – mówi Bartosz Paśko, On Trade Manager w Stock Polska i pomysłodawca aplikacji BAR IS US.

Czytaj także: Bezramkowe telefony to początek — oby — czegoś wielkiego!

Do swojego projektu Stock Polska zaprosiło czworo ekspertów. Za pośrednictwem aplikacji dzielą się oni swoją specjalistyczną wiedzą na temat alkoholi i pracy barmańskiej. Mateusz Szuchnik, Brand Ambasador marki Auchentoshan i współtwórca programu barowego El Koktel edukuje użytkowników w dziedzinie cocktaili i miksologii, Janusz Trendewicz – jako Brand Ambasador Beam Suntory, dzieli się wiedzą o whisky, sztuce barmańskiej i zasadach, którymi powinien kierować się dobry barman. Daria Pasieka i Dawid Typa natomiast są odpowiedzialni za treści związane z informacjami o trunkach oraz z kulturą picia rumu. Warunkiem rejestracji w aplikacji jest podanie kodu, który można otrzymać np. od ambasadora marki Stock.

Źródło: informacja prasowa






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x