Komunikatory - aplikacja do nauki i pracy zdalnej

Zapłacisz, aby dostawać SMS-a z informacją, o czym właśnie piszę?

2 minuty czytania
Komentarze

Dzisiaj sposobów dotarcia do Czytelnika jest od groma. Oczywiście w głównej mierze każdemu wydawcy zależy na tym, aby jego odbiorca sam wracał, sprawdzając nowe treści. Jednak trzeba też zdobywać nowych użytkowników, a w tym wypadku dotychczas rządziły portale społecznościowe. Duże znaczenie mają też różne agregaty treści, jakim są na przykład Wiadomości Google. Mimo wszystko nadal trzeba szukać innowacyjnych możliwości przykucia uwagi Czytelnika. Dlatego zróbmy swego rodzaju powrót do przeszłości i skorzystajmy z SMS-ów, które co roku są uśmiercane.

Wysyłanie SMS-ów do Czytelników, czyli nowa moda na dotarcie do odbiorcy

sms subskrypcja wiadomosci newsletter

Wydawcy nie mogą sobie pozwolić na losowość, a tę coraz częściej gwarantują portale społecznościowe. Facebook jest tego idealnym przykładem, ale skupmy się na wspomnianych SMS-ach, które w ramach Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro wprowadził dziennik New York Times. W ramach płatnej usługi można było otrzymywać od Sama Manchestera krótkie wiadomości na temat wydarzeń, które go otaczają. Naturalnie subskrybenci nie otrzymywali informacji o wynikach, a bardziej zakulisowe wzmianki. Naturalnie na SMS-y można było odpowiadać, co tworzyło pełnoprawną relację i swego rodzaju tworzyło wrażenie bliskości nie tylko z redaktorem, ale całym wydarzeniem.

sms subskrypcja wiadomosci newsletter

Innym przykładem tego typu zastosowania subskrypcji SMS jest serwis Cleveland.com, którzy wysyłają wiadomości Czytelnikom z informacjami o aktualnie opracowywanych tekstach, jak i polecanych wydarzeniach w okolicy. To wszystko za 4 dolary miesięcznie, czyli nieco ponad 15 złotych.

Zobacz też: W Play będzie minimalnie drożej – sieć zmienia cennik.

W Polsce też tego typu zabieg jest wykorzystywany – odpowiednie narzędzia dostarcza między innymi SMSAPI. Newsletter SMS był stosowany przez organizatorów TEDxKatowice. Z racji, że impreza cieszy się dużym powodzeniem, tak szansa kupienia biletu staje się problemem. Możliwość otrzymania szybkiej wiadomości o otwarciu internetowych kas z pewnością ułatwia cały proces. Tym samym tropem poszły wybrane sklepy internetowe, ale jak Wy odbieracie ten pomysł? Jak śledzenie nowych informacji wygląda w Waszym przypadku? Korzystacie z agregatów, macie zestaw stron, które codziennie przeglądacie, czy to social media dostarczają Wam nowinek?

Źródło: informacja prasowa

Motyw