Red Bull Mobile – czy nowy operator podbije rynek?

Michał Brzeziński 2011-08-09

Red-Bull-Mobile-Logo

W ten weekend najważniejszym wydarzeniem w świecie mobilnym było oficjalne zaprezentowanie oferty nowego operatora – Red Bull Mobile (w skrócie RBM). Zapowiada się ciekawie, poniżej w telegraficznym skrócie przedstawimy ofertę oraz pokażemy, czemu fanom Androida może się spodobać.

Pierwsze co wyróżnia użytkowników operatora, to niekonwencjonalny numer telefonu zaczynający się na 666. Jak nietrudno zauważyć, pieczę nad Red Bull Mobile sprawuje Play. Pierwszymi ‚klientami’ sieci została widownia show Red Bull X-Figters w Poznaniu – każdy dostał starter, a w nim:

RedBullMobile0

RedBullMobile2

Oferta nie ogranicza się jedynie do pre-paid, obecnie abonamenty prezentują się następująco:

RedBullMobileAbonament

A teraz czas na to, co lubimy najbardziej, czyli telefony:

RedBullMobileTelefony

RedBullMobileTelefony2

Dostępne są trzy modele brandowane – RBM HTC Wildifre S, RBM LG Black oraz RBM One, czyli ZTE Blade II (tak naprawde zwykły Blade, tylko z wgranym Froyo). Nie da się nie zauważyć wielkiego byka na tylnej obudowie, ale chociażby w przypadku telefonu od LG wygląda to bardzo dobrze. Zastanawia mnie nazwa środkowego urządzenia – LG Black White? Ciekawa kwestia, może następna będzie Xperia Play Work? Istnieje przecież oficjalna nazwa „LG Optimus White”, więc albo spece od marketingu tego nie wiedzą (w co wątpię), albo jest to związane z rozpoznawalnością smartfonu.

Warto wspomnieć, że jest to początkowa oferta, prawdopodobnie w najbliższym czasie dodanych będzie kilka nowych abonamentów lub pakietów. Póki co wygląda to nieźle, aczkolwiek nie powala. Miłym dodatkiem jest pakiet danych do każdego doładowania, ale z drugiej strony bardzo nie podoba mi się okres ważności połączeń wychodzących. Marne 10 dni za 25 pln? Tak, to trzeba zmienić.

Wracając do tematu telefonów, Red Bull Mobile zdecydowanie celuje w Androida. Nie spodziewamy się więcej brandowanych urzadzeń w najbliższym czasie, ale to co zostało pokazane do tej pory, dobrze rokuje nam, fanom ‚zielonego robocika’. Dobrze, że mamy coraz większy wybór.

Grupą docelową operatora są osoby aktywne, skłonne zapłacić więcej za wysokiej jakości obsługę. RBM pewnie przyciągnie sporą grupę młodych ludzi, ale czy uda mu się ich utrzymać, zależy już od jakości usług.

Podoba wam się aktualna oferta? A może dobrze się wam powodzi u obecnego operatora i nowy jest już niepotrzebny na naszym rynku?

źródło: blogplay.pl






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x