Wyniki Realme za rok 2019

Wyniki Realme są fantastyczne – firma planuje je podwoić w przyszłym roku

2 minuty czytania
Komentarze

W pierwszym roku swojej działalności Realme sprzedało ponad 15 milionów smartfonów. Prezes Madhav Sheth planuje podwoić tę liczbę w 2020 roku. Marka wystartowała w maju 2018 roku i szybko stała się ulubieńcem indyjskiej młodzieży. Portfolio Realme pojawiło się jako silny przeciwnik doświadczonych graczy, takich jak Xiaomi, które stało się głównym celem ambitnego producenta.

Wyniki Realme za rok 2019

Wyniki Realme za rok 2019

Realme posiada obecnie 14,3% udział w rynku Indyjskim, jednak to Xiaomi jest niekwestionowanym zwycięzcą z 27,1%, następnie Samsung z 18,9% i Vivo z 15,2%. Mówimy jednak o marce, która działa dopiero od połowy 2018 roku. Czwarte miejsce w takim przypadku jest olbrzymim sukcesem. Prezes marki wydał następujące oświadczenie:

Zakończymy naszą działalność w 2019 roku, sprzedając 15 mln smartfonów. Planujemy podwoić ten wynik w 2020 roku.

W przeciwieństwie do innych chińskich producentów, takich jak Oppo i Vivo, Realme zaadaptował pierwszą strategię Xiaomi. To właśnie ona pomogła osiągnąć marce czwarte miejsce w ciągu jednego roku od rozpoczęcia działalności. Zarówno Vivo, jak i Oppo były zajęte skupieniem się na marketingu kanałowym w pierwszych latach działalności. Według prezesa Shetha, który wraz z BBK Electronics założył Realme, firma ta jest siódmym najszybciej rozwijającym się producentem smartfonów na świecie.

Zobacz też: Co by było, gdyby na świecie zabrakło prądu?

Sheth potwierdził plany Realme, aby wprowadzić ekskluzywne modele dla sklepów stacjonarnych w Indiach. Zostaną one zaprezentowane jeszcze w tym roku. Ma się ona skupiać na wszechstronności, estetyce, baterii i wydajności przy zachowaniu atrakcyjnej ceny.

Skupiamy się na projektowaniu modnych produktów o zwiększonej wydajności i szeregu inteligentnych, ale przystępnych cenowo akcesoriów. Realme planuje stać się modną marką elektroniki użytkowej na rok 2020.

— dodaje Sheth.

Plany Realme są niezwykle ambitne. Jednak w tym tempie rozwoju jak najbardziej prawdopodobne. Mam nadzieję, że firma odniesie sukces, także w skali międzynarodowej. W końcu konkurencja napędza rynek.

Źródło: Gizmochina

Motyw