nowa centralna sortownia InPost

Obietnica InPostu. Paczki ze sklepów internetowych dotrą do nas przed świętami

1 minuta czytania
Komentarze

Jak wiadomo, okres przedświąteczny jest szczególnie ciężki dla firm kurierskich oraz sklepów internetowych. Pojawiła się jednak obietnica InPostu, zgodnie z którą przewoźnik ma dostarczyć nasze zakupy do wybranego paczkomatu przed świętami. Musimy jednak pamiętać o ważnej dacie.

Obietnica InPostu – jaki jest warunek?

obietnica inpostu

InPost obiecuje, że dostarczy naszą przesyłkę przed Wigilią. Musimy jednak złożyć zamówienie najpóźniej 20 grudnia, a pracownicy sklepu muszą przekazać przesyłkę do InPostu najpóźniej do godziny 18:00 tego dnia. To całkiem niezły układ, ponieważ np. konkurencyjna dla InPostu Poczta Polska poinformowała, że klienci chcący dostać paczkę przed świętami, powinni zamówić ją do 15 grudnia.

Czytaj także: UOKiK wszczyna postępowanie przeciwko Allegro. Serwis złamał prawo?

Warto wziąć pod uwagę, że pracownicy sklepów internetowych także będą mieli w ostatnich dniach przed świętami mnóstwo pracy. Powinniśmy więc (w miarę możliwości) zamówić interesujące nas przedmioty wcześniej niż 20 grudnia. Zwiększymy wtedy prawdopodobieństwo, że do 20 grudnia do 18:00 paczka zostanie przekazana InPostowi. Wtedy zgodnie z obietnicą firmy, jeszcze przed pierwszą gwiazdką przesyłka trafi do wybranego przez nas paczkomatu. Jeśli maszyna będzie przepełniona, paczka trafi do Punktu Obsługi Paczek. Podczas odbioru przesyłki z takiego miejsca musimy podać nasz numer telefonu oraz kod odbioru. Możemy go sprawdzić w aplikacji mobilnej InPost lub w skrzynce wiadomości. Gdy przesyłka nie zostanie odebrana z punktu odbioru, 3. dnia kurier ponowi próbę dostarczenia jej do paczkomatu.

Motyw