Zapraszamy do zapoznania się z informacją prasową na temat konferencji, której patronat medialny obrał portal Android.com.pl.
W dniu 15 września 2011 roku firma Center for Business Education organizuje pod Patronatem Honorowym Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Polskiej Izby Radiodyfuzji Cyfrowej oraz Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji konferencję: „Rynek Mobilnych Usług Dodanych i Multimedialnych”, która obędzie się w Hotelu MDM w Warszawie.
W sytuacji, kiedy dynamiczne wzrosty na rynku podstawowych usług telekomunikacyjnych należą do przeszłości, coraz większe znaczenie dla operatorów mają usługi dodane i multimedialne. Z roku na rok notuje się coraz większe zyski generowane prze ten segment rynku. Wraz z perspektywą wdrożenia nowoczesnej technologii w Polsce, prognozuje się iż znaczenie mobilnych usług multimedialnych i dodanych będzie dynamicznie wzrastać.
Podczas wydarzenia, przedstawiciele kluczowych firm na rynku dyskutować będą na temat wartość rynku usług dodanych i multimedialnych w Polsce, strukturze rynku pod względem poszczególnych rodzajów usług: mobilnego internetu, płatności przez SMS, interaktywności, marketingu mobilnego, gier, grafik i aplikacji, muzyki i innych jak również o marketingu tych usług
i wpływie nowoczesnych technologii na ich dynamiczny rozwój.
Wśród najważniejszych zagadnień konferencji znalazły się:
- Kierunki i dynamika rozwoju usług dodanych w komunikacji mobilnej –
światowe trendy i nowości - Regulacje prawne dotyczące usług dodanych i multimedialnych.
- Ochrona praw konsumenta
- Usługi dodane jako bardzo ważny element strategii budowania oferty rozwiązań dla rynku masowego
- Potencjał rozwoju nowych technologii jako impuls dla rozwoju rozbudowanych mobilnych usług
- Segmentyzacja rynku usług dodanych i multimedialnych: rozrywka
i informacja, mobilne finanse, marketing mobilny, TV mobilna - Potencjał „user generation content ( MY space, You Toube, Mbloog, Google Video)
- Przyszłość usług lokalizacyjnych w urządzeniach mobilnych
- Jak kontent wpływa na zwiększenie zysków operatorów komórkowych
- Marketing mobilny. Komórka jako medium reklamowe
Konferencję kierujemy do:
Kadry kierowniczej, managerów firm telekomunikacyjnych, medialnych, portali internetowych, dostawców treści oraz rozwiązań w szczególności do:
- operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej
- producentów oraz dystrybutorów kontentu na rynku usług dodanych
- firm i instytucji zainteresowanych dystrybucją swoich produktów/ rozwiązań
w kanałach mobilnych - dostawców rozwiązań technologicznych
- firm konsultingowych, badawczych i analitycznych
- izb handlowych, organizacji branżowych
- uczelni, instytutów naukowych
Szczegółowe informacje o projekcie:
http://www.cbepolska.pl/konferencja-rynek-mobilnych-uslug-dodanych-i-multimedialnych.html
Center for Business Education
tel./fax. 22 827 71 23
ul. Królewska 27/ 323B
00-060 Warszawa
www.cbepolska.pl