Konferencja pt. „Rynek Mobilnych Usług Dodanych i Multimedialnych”

2 minuty czytania
Komentarze


Zapraszamy do zapoznania się z informacją prasową na temat konferencji, której patronat medialny obrał portal Android.com.pl.

W dniu 15 września 2011 roku firma Center for Business Education organizuje pod Patronatem Honorowym Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Polskiej Izby Radiodyfuzji Cyfrowej oraz Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji konferencję: „Rynek Mobilnych Usług Dodanych i Multimedialnych”, która obędzie się w Hotelu MDM w Warszawie.

W sytuacji, kiedy dynamiczne wzrosty na rynku podstawowych usług telekomunikacyjnych należą do przeszłości, coraz większe znaczenie dla operatorów mają usługi dodane i multimedialne. Z roku na rok notuje się coraz większe zyski generowane prze ten segment rynku. Wraz z perspektywą wdrożenia nowoczesnej technologii w Polsce, prognozuje się iż znaczenie mobilnych usług multimedialnych i dodanych będzie dynamicznie wzrastać.

Podczas wydarzenia, przedstawiciele kluczowych firm na rynku dyskutować będą na temat wartość rynku usług dodanych i multimedialnych w Polsce, strukturze rynku pod względem poszczególnych rodzajów usług: mobilnego internetu, płatności przez SMS, interaktywności, marketingu mobilnego, gier, grafik i aplikacji, muzyki i innych jak również o marketingu tych usług
i wpływie nowoczesnych technologii na ich dynamiczny rozwój.

Wśród najważniejszych zagadnień konferencji znalazły się:

  • Kierunki i dynamika rozwoju usług dodanych w komunikacji mobilnej –
    światowe trendy i nowości
  • Regulacje prawne dotyczące usług dodanych i multimedialnych.
  • Ochrona praw konsumenta
  • Usługi dodane jako bardzo ważny element strategii budowania oferty rozwiązań dla rynku masowego
  • Potencjał rozwoju nowych technologii jako impuls dla rozwoju rozbudowanych mobilnych usług
  • Segmentyzacja rynku usług dodanych i multimedialnych: rozrywka
    i informacja, mobilne finanse, marketing mobilny, TV mobilna
  • Potencjał „user generation content ( MY space, You Toube, Mbloog, Google Video)
  • Przyszłość usług lokalizacyjnych w urządzeniach mobilnych
  • Jak kontent wpływa na zwiększenie zysków operatorów komórkowych
  • Marketing mobilny. Komórka jako medium reklamowe

 

Konferencję kierujemy do:

Kadry kierowniczej, managerów firm telekomunikacyjnych, medialnych, portali internetowych, dostawców treści oraz rozwiązań w szczególności do:

  • operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej
  • producentów oraz dystrybutorów kontentu na rynku usług dodanych
  • firm i instytucji zainteresowanych dystrybucją swoich produktów/ rozwiązań
    w kanałach mobilnych
  • dostawców rozwiązań technologicznych
  • firm konsultingowych, badawczych i analitycznych
  • izb handlowych, organizacji branżowych
  • uczelni, instytutów naukowych

 

Szczegółowe informacje o projekcie:
http://www.cbepolska.pl/konferencja-rynek-mobilnych-uslug-dodanych-i-multimedialnych.html

 

Center for Business Education

tel./fax. 22 827 71 23
ul. Królewska 27/ 323B
00-060 Warszawa
www.cbepolska.pl

Motyw