PayPal kupił Honey 

PayPal kupił popularną wtyczkę do śledzenia cen za ponad 4 miliardy dolarów

2 minuty czytania
Komentarze

Kupując jedną z najpopularniejszych na świecie narzędzie do śledzenia cen, czyli Honey, PayPal chce uzyskać cenny wgląd w miejsca online, do których ludzie udają się, aby odkrywać produkty i polować na oferty. Dzięki temu serwis do dokonywania płatności zyska nowe atuty. Umożliwią mu one pozostaniem konkurencyjny na rynku. Ma to znaczenie głównie w stosunku do największych na świecie sieci kart płatniczych, takich jak Mastercard i Visa.

PayPal kupił Honey

PayPal kupił Honey 


PayPal nabył Honey Science Corporation — firmę, która rozwija i utrzymuje popularne rozszerzenie dla Chrome. Mowa tutaj o Honey, która znajduje kupony podczas zakupów na jednym z ponad 30 tysięcy rynków internetowych. Narzędzie posiada również możliwość śledzenia ceny przedmiotu w czasie i informowania, kiedy spadną poniżej ustalonego progu. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest program Honey Gold Rewards. Oferuje on punkty za korzystanie z usługi, które ostatecznie mogą być zamienione na karty upominkowe. Transakcja szacowana jest na 4 miliardy dolarów, a PayPal mówi, że integracja z Honey ma na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników.

Zobacz też: Poradnik Google Play – wszystko, co powinieneś wiedzieć o aplikacji

Dyrektor generalny PayPal Dan Schulman posuwa się tak daleko, że nazywa to jednym z najbardziej transformujących przejęć w historii firmy. Współzałożyciele firmy Honey, George Ruan i Ryan Hudson również dołączą do PayPal wraz z 350 pracownikami. Ich zadaniem będzie praca nad integracją produktów i zwiększeniem sieci transakcji. Podczas rozmowy z inwestorem, powiedział, że Honey’s e-commerce suite może pomóc nabywcy uprościć zakupy i poprawić ogólne usługi poprzez zrozumienie tego, co sprawia, że konsumenci są bardziej skłonni kupować od handlowca. Istnieje również możliwość, aby serwis płatniczy przyjrzał się bliżej krzywym popytu klientów i napędzał transakcje, oferując ekskluzywne oferty w ramach swoich usług. PayPal już wcześniej próbował podobnych rzeczy z aplikacją do płatności Venmo. Jednak to Honey jest już znacznie bardziej popularna wśród konsumentów, z przychodami w wysokości 100 milionów dolarów i 100-procentowym wzrostem w 2018 roku. Nowa transakcja może rozszerzyć zasięg wtyczki do ponad 275 milionów kont PayPal i Venmo.

Źródło: TechSpot

Motyw