Spotify wstrzymuje reklamy polityczne

Spotify chce przygotować dla nas spersonalizowane podcasty na każdy dzień

1 minuta czytania
Komentarze

Spotify chce wykorzystać swoją technologię personalizacji treści, która napędza swoje listy odtwarzania muzyki, dla podcastów. Firma ogłosiła uruchomienie nowej playlisty podcastów o nazwie Your Daily Podcasts, która pozwala użytkownikom odkrywać nowe programy i nadążać za swoimi ulubionymi. Innymi słowy, jest to mechanizm wyszukiwania nowych podcastów, podobnie jak Discovery Weekly poleca nową muzykę.

Spotify z listą spersonalizowanych podcastów

Spotify spersonalizowane podcasty

Lista odtwarzania pojawi się dopiero po wysłuchaniu co najmniej czterech podcastów w ciągu ostatnich 90 dni. Będzie ona dostępna na półce Twoje najlepsze podcasty w zakładce Strony głównej. Podobnie jak w przypadku list odtwarzania muzyki Spotify, algorytmy będą wykorzystywane do analizy zachowania słuchaczy podcastu. Może to być kolejny odcinek czegoś, co słuchamy lub coś do niego zbliżonego. Firma obiecuje również, że nie przeskoczy do przodu, jeśli słuchamy serialu sekwencyjnego opartego na historii. Po kilku rekomendowanych odcinkach z własnych subskrypcji lub historii Spotify zasugeruje nowe programy. Następnie rozpocznie odtwarzanie ich odcinków po krótkim wstępie.

Zobacz też: Szkic kontrolera do PlayStation 5 wyciekł do sieci – dostanie wbudowany mikrofon

Jednak w przeciwieństwie do Discover Weekly, gdzie głównym celem jest utrzymanie użytkowników zaangażowanych i zapisanych do usługi Spotify, to codzienne podcasty mają również drugorzędny motyw. Mają one bowiem na celu wskazać użytkownikom własne, wewnętrzne programy Spotify. Z biegiem czasu, lista odtwarzania może pomóc w powiększaniu baz fanów dla autorskich programów platformy. Nowa lista odtwarzania jest dostępna za darmo. Jednak obecnie jedynie w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Meksyku, Brazylii, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii.

Źródło: TechCrunch

Motyw