Raper Sokół ambasadorem marki Samsung

Mateusz Nowak Newsy 2019-11-02

Znany polski artysta i przedsiębiorca, Wojtek Sokół, ambasadorem marki Samsung został przy okazji kampanii promocyjnej telefonów z serii Galaxy Note 10. Dotychczas ukazały się trzy spoty reklamowe z udziałem rapera, które w serwisie YouTube obejrzano już ponad 5 milionów razy. Niecodzienna współpraca może przynieść wymierne efekty.

Sokół ambasadorem marki Samsung z hasłem „Na twoich zasadach”

Sokół ambasadorem marki Samsung

Kampania Samsunga „Na twoich zasadach” ma obejmować segment mediów społecznościowych, jak i PR. Póki co udostępniono trzy spoty reklamowe na oficjalnym profilu marki w serwisie YouTube. W filmikach Wojtek Sokół pokazuje możliwości telefonów z serii Galaxy Note 10, nawiązując do swojej codziennej pracy. Spoty mogą pochwalić się sporą liczbą wyświetleń oraz pozytywnym odbiorem wśród klientów. „Pierwsza reklama, której nie przewinąłem, na dodatek wyszukałem jako filmik do obejrzenia” – pisze w komentarzu pod jednym z filmików Paweł.

To nie pierwsza kampania Wojtka Sokoła

Sokół to jeden z najpopularniejszych polskich raperów. W swojej ponad 20-letniej karierze brał udział w różnorodnych projektach muzycznych, a wiele jego płyt pokryło się platyną. Pochodzący z Warszawy artysta jest także założycielem wytwórni Prosto Label oraz dyrektorem kreatywnym marki odzieżowej Prosto Wear. Przed kolaboracją z Samsungiem Sokół brał udział m.in. w kampanii „Projekt Tymczasem EB”. Raperzy starszego i młodszego pokolenia nawzajem reinterpretowali swoją twórczość, a finałem akcji był wspólny koncert w teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. Wcześniej Sokół współpracował z PC World, Axe czy firmą Tiger. Uczestniczył też w głośnej kampanii „Wyloguj się do życia” w 2013 roku.

Czytaj także: Mimo dobrej sprzedaży smartfonów Samsung nie ma powodów do zadowolenia

W przeszłości podczas nagrywania teledysku do piosenki Sokoła zamknięto fragment centrum Warszawy, z kolei jego najnowszy album zdobył tytuł złotej płyty jeszcze przed oficjalną, sklepową premierą. Udział w kampanii Samsunga artysty rozpoznawalnego zarówno w grupie 20-latków, jak i osób o kilka-kilkanaście lat starszych, może pozytywnie wpłynąć na wizerunek serii Galaxy Note, a także całej marki.






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x