iPad 7gen szczegóły premiera

Trzeci kwartał w liczbach – sprzedaż tabletów wyraźnie rośnie

2 minuty czytania
Komentarze

Wczoraj mogliście dowiedzieć się, jak wypadła sprzedaż smartfonów w trzecim kwartale 2019 roku. W dużym skrócie – Huawei nadal zbliża się do Samsunga i razem z Oppo to jedyne firmy z czołówki, które zanotowały wzrost. Cała reszta sprzedała mniej. Czy w przypadku tabletów jest dokładnie tak samo? Podobnie, choć rozkład sił jest zupełnie inny, a lider może spać spokojnie – Apple pewnie zmierza po większość. Tak właśnie wygląda sprzedaż w trzecim kwartale 2019 roku w przypadku tabletów i na tę chwilę niewiele wskazuje na to, aby miało się to zmienić.

Kupujemy coraz więcej tabletów, a Apple nie ma sobie równych

sprzedaz tabletow ipad apple rozwoj q3 2019

Ogromny wzrost zanotował Amazon, ale mimo że Apple może się pochwalić mniejszym przyrostem rok do roku, to i tak skutecznie ucieka producentowi tabletów Fire. Na plus też ten okres może zanotować Lenovo. Za to największą niespodzianką okazuje się porażka Samsunga i spadek na trzecie miejsce. Wyraźnie gorsza sprzedaż, mimo że do sklepów trafiły dwa ciekawe tablety – Galaxy Tab S5e i w pełni flagowy Galaxy Tab S6. Być może w komentarzach podzielicie się swoją wiedzią i przedstawicie powód takiego stanu rzeczy? Kolejnym producentem ze stratą okazuje się Huawei, aczkolwiek w tym przypadku spadek nie jest aż tak wyraźny i możemy zrzucić winę na zamieszanie ze Stanami Zjednoczonymi.

Zobacz też: Macbook Pro 2019 wciąż z niewyleczonym problemem z klawiaturą.

Czy jest szansa, aby którakolwiek z powyższych firm zdetronizowała Apple? Na obecną chwilę zdecydowanie nie. Amerykanom udało się stworzyć swój ekosystem i stale go dopracowuje. Gigant z Cuppertino nie oferuje tylko przerośniętych smartfonów, co w połączeniu z ich ekosystemem jest kluczowe w wynikach sprzedaży.

Źródło: GSM Arena, IDC

Motyw