Galaxy S10

Samsung naprawił problem z bezpieczeństwem czytnika linii papilarnych w Galaxy S10 i Galaxy Note10

1 minuta czytania
Komentarze

Stosunkowo niedawno informowałem, że smartfony z rodziny Galaxy S10 i Galaxy Note10 można odblokować niezarejestrowanym odciskiem palca. Sprawa szybko stała się bardzo głośna, przez co Samsung błyskawicznie wydał oświadczenie, w którym zobowiązał się poprawić niedociągnięcie. Długo to nie trwało, bo koreański gigant już wywiązał się z obietnicy.

Problem z bezpieczeństwem czytnika linii papilarnych w Galaxy S10 i Galaxy Note10 naprawiony

Galaxy S10

Możliwość odblokowania tytułowych urządzeń niezarejestrowanym odciskiem palca po założeniu nieoryginalnej folii ochronnej odkryła obywatelka Wielkiej Brytanii. Nie da się ukryć, że było to spore naruszenie bezpieczeństwa, co zresztą szybko podchwyciły banki – niektóre z nich wykluczyły użytkowników Galaxy S10 z używania ich aplikacji mobilnych. Na szczęście wszystko wraca do normy, bo Samsung naprawił już problem, o czym poinformował w oświadczeniu.

Zobacz także: W listopadzie z HBO GO zniknie prawie 40 tytułów. Zapoznaj się z pełną listą, aby uniknąć zaskoczenia!

Aktualizacja zawierająca stosowne poprawki jest już udostępniania, jednak oczywiście nie oznacza to, że wszyscy użytkownicy otrzymają ją w tym samym czasie. Na uaktualnienie mogą liczyć posiadacze Galaxy S10, Galaxy S10 Plus, Galaxy Note10 i Galaxy Note10+. Jeśli nie widzisz jeszcze aktualizacji, to udaj się do ustawień i spróbuj wymusić ją ręcznie. Jeśli się nie uda, to znaczy, że musisz po prostu poczekać, bo jeszcze do ciebie nie dotarła. Miejmy nadzieję, że taka sytuacja już się nie powtórzy.

Źródło: PhoneArena

Motyw