Telewizory QLED Samsung

Samsung Daily, czyli Koreańczycy mogą zagrozić Wiadomościom Google

2 minuty czytania
Komentarze

Samsung to gigant na wielu polach. Jest liderem mobilnego rynku, równie rewelacyjnie radzi sobie w przypadku telewizorów, jest też znany jako producent AGD, ale Koreańczycy ewidentnie muszą jeszcze popracować nad usługami. Pod względem szeroko rozumianego oprogramowania Samsung nigdy się nie wyróżniał, ale być może już niedługo się to zmieni. Otóż firma postanowiła zastrzec nazwę towarową Samsung Daily, której opis jednoznacznie wskazuje na zastosowanie.

Samsung Daily to kolejna usługa, którą firma może dostarczać nam wiadomości

Niedawno informowaliśmy Was o Samsung Mobile Ads, które to nie zapowiada się na coś, co może wywoływać radość wśród użytkowników urządzeń mobilnych Koreańczyków. Tym razem Samsung Daily brzmi zdecydowanie bardziej… neutralnie. Z powyższego opisu, który został dostarczony do Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektulanej, jednoznacznie wynika, że firma chce stworzyć usługę do zbierania wiadomości. Samsung już wielokrotnie podejmował próbę stworzenia takiego agregatu informacji i najwyraźniej nie zamierza poprzestawać. Dzisiaj zdecydowanie najpopularniejszą usługą tego typu od Koreańczyków jest Upday, ale niektórzy mogą pamiętać też Flipboard Briefing lub My Magazine. Kolejna iteracja teoretycznie może mieć duże znaczenie w ramach asystenta Bixby, choć ten też niejako został odsunięty do kąta, ale w drodze jest One UI 2.0, więc być może wtedy lub podczas premiery Galaxy S11 sytuacja się bardziej rozwinie.

Zobacz też: Co nowego w macOS Catalina?

Tymczasem zastanówmy się, czym tak naprawdę Samsung Daily powinno się charakteryzować? Firma zapewne powinna wziąć na warsztat wszystkie najlepsze cechy znanych nam dzisiaj programów tego typu. Na pierwszy ogień powinny pójśc Wiadomości Google, ale jakie jeszcze programy Wy wzięlibyście pod uwagę w ramach takiej analizy?

Źródło: SamMobile

Motyw