Samsung liderem smartwatchy – 71% inteligentnych zegarków na świecie to dzieło Koreańczyków

Łukasz Pająk Newsy 2014-05-21

galaxy gear samsung

 

Smartwatche to stosunkowo młoda gałąź inteligentnych zegarków, które dopiero się rozwijają i producenci starają się naprawiać najdrobniejsze błędy utrudniające korzystanie z nich. Tym samym nie dziwne, że liczby, które zaraz Wam przedstawię, wypadają blado przy wynikach sprzedaży smartfonów czy chociażby tabletów.

 

Trwa już drugi kwartał bieżącego roku toteż możemy śmiało zaprezentować dane dotyczące sprzedaży inteligentnych zegarków z pierwszych trzech miesięcy. Otóż zdecydowanym liderem tego segmentu inteligentnych mobilnych urządzeń jest Samsung, który sprzedał 500 tysięcy smartwatchy z serii Gear. Ten wynik z pewnością może robić wrażenie porównując go z zeszłym rokiem, który Koreańczycy zamknęli z wynikiem jednego miliona sprzedanych zegarków. Jednak tegoroczny rezultat jeszcze bardziej rośnie w oczach jeżeli dodamy, że stanowi on 71% wszystkich sprzedanych smartwatchy. Konkurencja w postaci Sony i Pebble jest zdecydowanie z tyłu w stosunku do Samsunga.

 

Pamiętajmy o tym, że prawdziwa era smartwatchy dopiero nadejdzie razem z pierwszymi produktami bazującymi na Android Wear. Nastąpi to już niedługo, gdy LG przedstawi swój zegarek G Watch. Następnie pozostanie czekanie na prezentację Motoroli i Moto 360. Później konkurencja powinna bardziej zainteresować się smartwatchami.

 

 

źródło: GSMArena.com






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x