Halloween tuż, tuż, więc Google tworzy… cmentarz swoich produktów

Łukasz Pająk Newsy 2019-10-04

W tym roku Google uśmierciło kilka projektów, które były uważane za naprawdę udane i potrzebne. Do nich zaliczamy zamknięcie Google+… Tak, tak, śmieszny żart, ale już ten nie dotyczy Inboxa, klienta poczty, którego wyjątkowe rozwiązania bardzo powoli zmierzają do Gmaila. Wymieniać tak możemy naprawdę długo, ale zbliżające się Święto Zmarłych, a w Ameryce Halloween może być idealną okazją do takich przemyśleń. Google poszło o krok dalej i postanowiło już przygotować cmentarz uśmierconych przez siebie produktów. Brzmi to… niecodziennie, ale zdania w komentarzach ewidentnie są podzielone.

Google pokazało specyficzne poczucie humoru — na cmentarzu umieściło swoje produkty

Tak jak autorka tweeta i prawdopodobnie zdjęcia zauważyła, ciężko jest jednoznacznie ocenić taką szopkę – jest straszna czy po prostu smutna? Ja postaram się wstrzymać ze swoją opinią, a tymczasem zauważmy, że Google uwieczniło na nagrobkach loga, z których stratą już się pogodziliśmy lub niespecjalnie za nimi tęsknimy. Nie pojawił się wspomniany wcześniej Inbox, projekt Ara, czy też seria Nexus. Jakby nie patrzeć, Amerykanie ewidentnie mieli w czym wybierać, bo od początku swojego istnienia firma przedstawiła 163 usługi i produkty, które dzisiaj już nie istnieja.

Zobacz też: Asus ZenBook Pro Duo wyznacza nowe standardy w laptopach.

Jeśli chcecie wszystkie je poznać, to możecie odwiedzić między innymi stronę Killed by Google lub też po prostu Cmentarz Google. W ciągu niedawno świętowanych 21 lat trochę istnienia giganta z Mountain View się tego nazbierało, więc za czym Wy najbardziej tęsknicie i jak oceniacie powyższą makietę Amerykanów? Będzie to Inbox czy może czytnik RSS?

Źródło: Android Police






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x