Google Play Pass przedstawiony — abonament dla ponad 350 gier i aplikacji bez reklam

Łukasz Pająk Newsy 2019-09-23

O tym, że nadchodzi Google Play Pass wiedzieliśmy nie od dziś. Amerykanie nie tylko chcą zrewolucjonizować rynek gier, ale też dostosować do niego wszystkie aktualne platformy. Dlatego nie czekamy wyłącznie na możliwość zabawy z Google Stadia, gdyż granie poprzez zakup abonamentu może tyczyć się też Androida. W końcu istnieje już Apple Arcade, więc nie mogło zabraknąć odpowiednika dla Robocika. W ten sposób powitajmy oficjalnie zaprezentowane dzisiaj Google Play Pass, które daje dostęp do ponad 350 tytułów. Na nie składają się nie tylko gry, ale też popularne aplikacje.

Google Play Pass odpowiedzią na zmieniający się rynek gier — po co płacić za konkretne tytuły, skoro można kupić abonament?

Google nie do końca chce się ograniczać wyłącznie do gier. Amerykanie chcą dać dostęp do wielu wartościowych aplikacji, które znajdziemy w Sklepie Play, bez osobnych opłat. Google Play Pass sprowadza się do abonamentu (4,95 dolarów miesięczne, niecałe 20 złotych), w ramach którego otrzymujemy bezpłatny dostęp (i bez reklam!) do takich tytułów jak: Accuweather, Lichtspeer, Monument Valley, Star Wars: Knights of the Old Republic, Stardew Valley, Limbo i wielu, wielu innych. W ramach wspomnianej ceny możemy dzielić się dostępem w ramach konta rodzinnego. W ten sposób w sumie 6 osób może korzystać z Google Play Pass jednocześnie.

Obecnie Google Play Pass uruchomione jest wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, ale firma zapowiada, że lada moment kolejne państwa otrzymają dostęp. Niemniej na początek Amerykanie postanowili dać 10-dniowy okres próbny, a zainteresowani abonamentem mogą go kupić do 10 października taniej, bo przez rok będzie kosztował niecałe 2 dolary miesięczne (8 złotych). Coś czuję, że tego typu promocje nie pojawią się w Polsce. Więcej szczegółów, jak i najczęstsze pytania naturalnie znajdziecie na stronie Google.

Zobacz też: Jak obracany aparat Samsunga Galaxy A80 wpływa na jego wytrzymałość?

Jeśli jesteś deweloperem, który chciałby dołączyć swoją aplikację do Google Play Pass, to mam dla Ciebie złą wiadomość. Obecnie to gigant z Mountain View wybiera gry i programy, które mogą stać się częścią abonamentu. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby zgłosić swój produkt (i firmę) poprzez odpowiedni formularz.

Źródło: Google, Android Police






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x