Data premiery OnePlus 7T i 7T Pro

OnePlus pracuje nad rozwiązaniem problemu losowego wyłączania modelu 7 Pro

1 minuta czytania
Komentarze

Większość nowych smartfony mają tendencję do przechodzenia przez okres, w którym doświadczają błędów. Zazwyczaj są one naprawiane w przyszłych łatkach. Dlatego problemy, które dotykają OnePlus 7 Pro z perspektywy rynku nie są niczym niesamowitym, chociaż oczywiście nie powinno ich być w ogóle. Część właścicieli tych smartfonów skarży się na losowe wyłączanie urządzeń. Na szczęście nie jest to problem powszechny i dotyczy zaledwie ułamka urządzeń. Jest jednak niezwykle frustrujące.

Producent jest świadomy problemów OnePlus 7 Pro

problem OnePlus 7 Pro

Niestety, nie ma prostej metody na rozwiązanie tego problemu. W przypadku kiedy wystąpi, zalecany jest miękki reset. Jednak to rozwiązanie doraźne. Smartfon wyłącza się samoistnie w losowych sytuacjach, co może oznaczać, że przegapimy niezwykle istotne połączenie, lub zostanie ono przerwane, albo w trakcie wykonywania innej istotnej czynności jak na przykład nawigacja w aucie, co wymagałoby zjechanie na pobocze w celu restartu urządzenia. Na szczęście OnePlus zdaje się świadomy problemu i już pracuje nad jego rozwiązaniem. W oświadczeniu przedstawiciel OnePlus powiedział:

Jesteśmy świadomi tego problemu i będziemy wydawać aktualizację w celu jego rozwiązania.

Zobacz też: Spotify Lite – teraz też słabsze smartfony mogą słuchać muzyki

Nie ma słowa o tym, kiedy poprawka zostanie wydana. Jednak dobrą wiadomością jest to, że firma traktuje tę sprawę poważnie. Pozostaje mieć nadzieję, że producent wyda łatkę możliwie szybko. Zastanawia mnie tylko realna częstotliwość występowania tego problemu. Macie może OnePlus 7 Pro albo znacie kogoś, kto ma? Czy wśród Was albo waszych znajomych są osoby, które borykają się z tym problemem? Podzielcie się tymi informacjami w komentarzach pod wpisem.

Źródło: Gizmochina

Motyw