OnePlus 7 Pro jest jednym z najciekawszych smartfonów pierwszej połowy roku. Cena urządzenia jest jedną z tych cech, które mocno zachęcają do zakupu. Pozostałe parametry natomiast nie odbiegają od pozostałych flagowców większych producentów. Na jednym z większych światowych rynków, OnePlus 7 Pro sprzedaje się wielokrotnie lepiej niż koreański konkurent Samsung Galaxy S10+.
Sprzedaż OnePlus 7 Pro w Chinach
Sprzedaż OnePlus 7 Pro w Chinach można określić bardzo dużym sukcesem. Telefon cieszy się olbrzymim zainteresowaniem i sprzedał się dotąd dziesięciokrotnie lepiej od głównego rywala Samsunga Galaxy S10+. Według danych sprzedaży popularnego internetowego sklepu JD.com OnePlus sprzedał 250 372 sztuk. Największy rywal, Samsung sprzedał w tym czasie 23 266 sztuk swojego flagowego produktu.
Zobacz też: [Recenzja] OnePlus 7 Pro – wyższa cena to wyższa odpowiedzialność.
Oczywiście bardzo istotna jest różnica w cenie między dwoma telefonami, ponieważ OnePlus 7 Pro jest tańszy o 359 dolarów w stosunku do Samsunga Galaxy S10+, mimo że oferuje 256 GB pamięci w porównaniu ze 128 GB we flagowym Samsungu.
Prawie miesiąc temu, kiedy wystartowała sprzedaż w Chinach, OnePlus 7 Pro sprzedał się w ciągu kilku minut, a firma pozostała z pustym magazynem na rynek chiński. Popyt był tak wysoki, że OnePlus musiał skierować stany magazynowe z innych rynków, aby zaspokoić zainteresowanie chińskich użytkowników.
Źródło: gsmarena