samsung galaxy s10 ladowanie zwrotne buds

Samsung potrafi robić reklamy, czyli jak zaciekawić i przedstawić technologię

1 minuta czytania
Komentarze

Jednym z powodów, dla których Samsung się tak szybko rozwinął i stał się liderem w wielu branżach, jest niewątpliwie ich marketing. Z jednej strony agresywny, gdy spojrzymy na uszczypliwości w stronę Apple. Z drugiej strony obserwujemy całkiem wyważone produkcje. Nie brakuje też ogromnego chwalenia, ale to właśnie wyważenie najczęściej do mnie trafia i nie inaczej jest tym razem. W końcu, czy w niecałą minutę można przedstawić wiele produktów jednocześnie? Okazuje się, że tak.

Reklama Samsunga, która pokazuje wiele technologii i niejako bawi

Zasada prosta, czyli łączymy swego rodzaju coś, co nie ma szans ze sobą współgrać. Poniekąd gramy też na wielu uczuciach. Dziecko nie może się uspokoić, ale radzi sobie z tym utwór rapera DMX (Party Up), a nie żadne kołysanki. Niemniej to tylko taki luźny opis, bo najważniejsze jest w tym wszystkim to, ile materiału promocyjnego się zmieściło w te 45 sekund. W centrum uwagi jest Spotify, które płynnie przechodzi przez zegarek Galaxy Watch Active, smartfon Galaxy S10+, słuchawki Galaxy Buds i telewizor ze Samrt TV. Wszystko ze sobą zgrabnie połączone w jeden ekosystem.

Zobacz też: Od następcy iPhone’a XR możemy oczekiwać pojemniejszego akumulatora.

Oczywiście nie wszystkim musi się podobać dziecko w reklamie, ale pamiętajmy, że ta ma trafić do zdecydowanie największej liczby odbiorców. Z pewnością powyższy materiał z czasem zauważymy w polskich realiach — telewizji czy też na YouTubie. W końcu w tym wypadku nie ma żadnych kontrowersji, jak to poniekąd ma miejsce w Cyberpunk 2077.

Źródło: SamMobile

Motyw