Xiaomi się ugięło. Niezadowolenie użytkowników spowodowało zmiany w reklamach

mm Paweł Maretycz Newsy 2019-06-07

Reklamy w interfejsie MIUI są dość rozbudowane i czasami irytujące. Problem ten sprawił nawet, że niektórzy użytkownicy nazywają MIUI jako ADUI. Użytkownicy Mi A1, Mi A2, Redmi Go, których urządzenia biorą udział w programach Android One oraz Android Go nie napotykają takich problemów. Producent już obiecał skorygować praktyki reklamowe na MIUI i wydaje się, że coś konkretnego zostało osiągnięte.

Xiaomi zmniejsza liczbę banerów w MIUI

Xiaomi MIUI banery

Xiaomi Product Director i MIUI Experience General Manager @MIUI Xiaofan wysłał dziś list do fanów MIUI na Weibo, w którym opowiedział o postępach poczynionych do tej pory. Zaznaczył, że Xiaomi rozpoczął proces rektyfikacji reklam na MIUI. Według niego wiele powierzchni reklamowych zostało już porzuconych, a kolejne zostaną usunięte w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Wszystkie reklamy będą od tej pory ściśle regulowane i będą podlegać surowym sankcjom za naruszenia. Dał on okres od dwóch do trzech miesięcy na dokończenie renowacji.

Zobacz też: Apple zostało pozwane przez twórców aplikacji

Wcześniej, Bai Peng, dyrektor generalny Działu Biznesu Internetowego Xiaomi stwierdził w wywiadzie, że więcej miejsca reklamowego zazwyczaj oznaczało więcej pieniędzy. Jednak firma wykaże się powściągliwością, zmniejszając liczbę reklam. Wszystko to w celu poprawy doświadczenia użytkownika i zachęcenia większej liczby osób do korzystania z MIUI. Xiaomi będzie teraz skupić się na poprawie efektywności każdej przestrzeni reklamowej i dokładnie przesuwać reklamy do użytkowników poprzez algorytmy. Mam nadzieję, że nie rzuca słów na wiatr, ponieważ reklam faktycznie jest w systemie coraz więcej.

Źródło: Gizmochina



Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x