Ta reklama Nokii to świetna wpadka lub nieudolny marketing

Łukasz Pająk Newsy 2019-05-25

Niektórzy mogą narzekać na brak rewolucji na mobilnym rynku, ale jakby nie patrzeć, to tych jest naprawdę sporo. Przede wszystkim producenci na nowo zaczęli szukać własnego ja, czego doskonałym przykładem jest Oppo z różnorakimi pomysłami na oferowanie bezramkowych smartfonów. Huawei i Samsung też wprowadzają innowacyjne technologie, choć coraz częściej można usłyszeć, że nie są one specjalnie przydatne. Tymczasem w Finlandii pomyślano, że świetnym pomysłem będzie chwalenie się czymś na pozór oczywistym i tak oto powstała reklama Nokii, która najprawdopodobniej jest po prostu pomyłką.

Reklama Nokii, która na nowo odkrywa automatyczną jasność

Automatyczna jasność za sprawą czujnika światła to funkcja, którą znamy od naprawdę wielu lat. Co prawda nie wszystkie smartfony oferują takie udogodnienie, ale zdecydowana większość może się pochwalić taką technologią. Jak to działa? Czujnik wykrywa, że w otoczeniu jest jasno, więc rozświetla ekran, a gdy jest ciemno, to go przyciemna. Ot, cała filozofia, ale… w przypadku powyższej reklamy Nokii jest na odwrót. Im jaśniej, tym ciemniejszy wyświetlacz. Po prostu wszystko zostało odwrócone, co można potraktować za błąd lub rozwiązanie, które zostało fatalnie przedstawione.

Zobacz też: Jak wypada Honor 20 na tle konkurencji?

Nokia stara się dotrzeć do swoich starych odbiorców, którzy być może jeszcze nie znają zbyt dobrze smartfonów. Tego typu poradniki na pewno się komuś przydadzą. Jednak przykład z automatyczną jasnością jest… kompletnie nietrafiony.

 

Źródło: Android Police






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x