Wkroczenie HTC na rynek padów było tylko kwestią czasu. W końcu każdy chce uszczknąć kawałek tortu, którego znakomitą większość zajął dla siebie Apple. Nic dziwnego, skoro „nadgryzione jabłko” pokazało jak duży potencjał w tym segmencie się kryje. Jednakże nie wszystko poszło tak, jakbyśmy sobie to wyobrażali.
Może się wydawać, że wyrzucenie z Flyera Androida 3.0 będzie katastrofalne w skutkach. Jednak wg tajwańskiego producenta wczesna sprzedaż ich pierwszego pada jest satysfakcjonująca, pomimo dość wyśrubowanej ceny i tego frapującego braku w kwestii oprogramowania. Co więcej, HTC stwierdziło, że ten rynek wciąż jest jeszcze młody i znajdzie się w nim trochę miejsca dla niesygnowanego jabłkiem sprzętu. Ciekawym jest, że producent pragnie dorównać sprzedażą Flyera swojemu flagowemu smartfonowi – HTC Evo View 4G, zaś plotki mówią o tym, że pad znajdzie się również w ofercie T-Mobile.
Nietrudno odmówić Tajwańczykom optymizmu, ale czy aby to nie jest robienie dobrej miny do złej gry?
źródło: phandroid.com