Samsung 5G Kanada

Galaxy S10 5G nie działa tak jak należy. Użytkownicy zgłaszają problemy z łącznością

1 minuta czytania
Komentarze

Galaxy S10 5G miał już swoją premierę jakiś czas temu. Urządzenie to jest pierwszym smartfonem od Samsunga, które obsługuje sieć 5G. Niestety, na chwilę obecną tylko w Korei Południowej, ale zawsze. O dziwo cena Galaxy S10 5G jest w miarę rozsądna, jednak niestety, sam smartfon nie jest pozbawiony wad. Pierwsi użytkownicy zaczynają narzekać.

Galaxy S10 5G nie jest idealny – smartfon ma problemy z łącznością

samsung galaxy s10 5g cena

To było do przewidzenia. Samsung Galaxy S10 boryka się z problemami wieku dziecięcego. Pierwsi użytkownicy donoszą, że smartfon nie działa tak, jak powinien. Szybkość pobierania nie jest taka, jaką deklarowano, a na dodatek smartfon miewa problemy z przełączaniem się pomiędzy LTE a 5G. Problem jest na tyle poważny, że niektóre egzemplarze nie przełączają się na LTE nawet po restarcie. Jakby tego było mało, w miejscach, do których nie dotarło jeszcze 5G, urządzenie nie wykrywa żadnej sieci – nawet LTE czy 3G.

Zobacz także: Raport potwierdza: wolimy stare aplikacje, ale nowe gry

O problemie są świadomi wszyscy trzej operatorzy w Korei Południowej, którzy mają w swojej ofercie 5G. Samsung także – firma próbowała nawet naprawić problem za pomocą aktualizacji oprogramowania, jednak nic to nie dało. Gigant na końcu zaczął obwiniać operatorów, że nieodpowiednio zoptymalizowali swoje łącza. Jak nie trudno się domyślić, operatorzy „nie przyznali się do winy”. Na chwilę obecną ciężko powiedzieć, czyja jest to wina. Osobiście zakładam, że leży ona gdzieś po środku. Nie da się jednak ukryć, że Galaxy S10 5G nie działa tak, jak powinien – za przykład weźmy np. niewykrywanie żadnej sieci w przypadku niedostępności 5G.

Źródło: gsmarena

Motyw