Sklep Play uciążliwe reklamy

Nowy Sklep Play nie przypadnie Wam do gustu, ale jest nadzieja

1 minuta czytania
Komentarze

Sklep Play to miejsce, które tak naprawdę sprawiło, że Android nie podzielił losu Windows Phone, Maemo (czy też MeeGo) i innych prób podboju rynku. Dzisiaj mnogość dostępnych propozycji w tym miejscu (i App Store) sprawiają, że Android z iOS wydają się nie mieć szans na porażkę. Dlatego to reprezentacyjny punkt każdego systemu. Nowy Sklep Play jest już w drodze. Zmiany nie są ogromne, ale zdecydowanie kontrowersyjne.

Nowy Sklep Play to wszechobecna biel, czyli Material Design w nowym wydaniu

W zeszłym roku Google odkryło ciemny motyw. Wiemy, że ten jest natywnie dostępny w Android Q. Oznacza to, że raz ustawiony w systemie, pozwala dostosować się każdej aplikacji. Jednak spójrzcie na nowy Sklep Play — istna biel i jakichkolwiek wyróżnień poszczególnych sekcji. Znając Wasze gusta, jestem pewny, że większość osób nie doceni tej zmiany. Tylko pamiętajmy, że istnieje duża szansa na to, iż gigant z Mountain View przygotuje też ciemny motyw Sklepu Play. Mimo wszystko nie tylko kolorystyka jest nowością. Google według nowych wytycznych Material Design, dostosowało też obsługę na dużych wyświetlaczach, więc główne kategorie powędrowały na dolną belkę. Na koniec uwzględniono też nowe wytyczne ikon.

Zobacz też: Ciemny tryb według Microsoftu – Windows z Officem nie muszą razić po oczach.

Jeśli obawiacie się nowego wyglądu, to uspokajam. Jest on w fazie testów i został aktywowany poprzez ingerencję w samą aplikację. Nowy Sklep Play na pewno jest w drodze, ale oby się pojawił od razu z ciemnym trybem. Bez niego sprawia wrażenie… wypranego.

Źródło: 9to5Google

Motyw