T-Mobile bez nonsensów

T-Mobile stawia czoła nonsensom branży telekomunikacyjnej. Startuje nowa kampania

2 minuty czytania
Komentarze

Nie da się ukryć, że branża telekomunikacyjna jest pełna absurdów. Sam kontaktując się z niektórymi operatorami odniosłem wrażenie, że pracują tam ludzie niezwykle niekompetentni, bo na zadane pytania otrzymywałem bardzo wymijające odpowiedzi. Jakby tego było mało, niesatysfakcjonującą odpowiedź nierzadko poprzedzało nawet kilkanaście minut czekania, aż ktoś na infolinii w końcu odebrał mój telefon. To jednak tylko dwie z wielu sytuacji, którym T-Mobile stawia czoła w swojej nowej kampanii. Telekomunikacyjny gigant obrał sobie za cel zwalczanie popularnych nonsensów, z którymi dotychczas musieli się użerać klienci.

BEZ NONSENSÓW – nowa kampania T-Mobile

T-Mobile

Długie oczekiwanie na infolinii, internet który nie działa jak należy, nowi klienci z ofertami z lepszymi ofertami od stałych, trudności w uzyskaniu najprostszych informacji – to tylko kilka z wielu nonsensów w branży telekomunikacyjnej. T-Mobile w swojej nowej kampanii teaserowej, która startuje już dziś, skupiło się właśnie m.in. na tych problemach.

Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna – mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.

Kampanię promują cztery spoty telewizyjne. Możecie je obejrzeć poniżej:

Zobacz także: Chrome na celowniku Unii Europejskiej. Co na to Google?

Kampania będzie dostępna m.in. w telewizji i social mediach. Na jej potrzeby stworzono także specjalną stronę internetową beznonsensów.pl, gdzie będą publikowane wszystkie aktualizacje. Nie da się ukryć, że to wszystko zapowiada się bardzo ciekawie. Na chwilę obecną tylko dla klientów T-Mobile, jednak być może z czasem także inni operatorzy podłapią pomysł i zdecydują się poprawić jakość swoich usług.

Źródło: T-Mobile

Motyw