Netflix to prawdziwy gigant, który od 2016 roku funkcjonuje także w Polsce. W tego typu usługach swoistym standardem stał się pierwszy, bezpłatny miesiąc, który pozwala ocenić potencjalnym klientom, czy warto zainteresować się produktem na dłuższą metę. Jak się okazuje, w naszym kraju możemy się już pożegnać z darmowym miesiącem Netflixa. Wysoce prawdopodobne, że na zawsze.
Bezpłatny miesiąc Netflixa to przeszłość
Zobacz także: Czym Samsung zaskoczy nas na konferencji poświęconej serii Galaxy A?
Netflix stale coś testuje. Niedawno był to dodatkowy pakiet w dość wysokiej cenie, a teraz nadszedł czas na usunięcie bezpłatnego okresu próbnego i obserwowanie reakcji użytkowników. Nie da się ukryć, że te nie są zbyt pozytywne. Do tytułowej informacji dotarł serwis Nflix.pl, który otrzymał od Netflixa oficjalne stanowisko w tej sprawie:
Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe.
Po wejściu na oficjalną stronę Netflixa nie zobaczycie już informacji o bezpłatnym okresie próbnym. W zamian za to Waszym oczom ukaże się jedynie przycisk „Dołącz teraz”, po kliknięciu którego zostaniemy przeniesieni od razu do ekranu wyboru pakietu. Co prawda jak poinformowała firma w swoim stanowisku, takie zmiany nie muszą zostać wprowadzone na stałe. Coś jednak czuję, że o bezpłatnym okresie próbnym Netflixa możemy zapomnieć na dobre. Niestety, ale w naszym kraju wielu tzw. Januszy Biznesu znalazło sposób na biznes, który polega na sprzedawaniu 30-dniowych abonamentów (właśnie próbnych). Nie zdziwiłbym się, gdyby taki proceder był jednym z powodów, dla których Netflix zdecydował się na wprowadzenie u nas takich zmian.
Źródło: Nflix.pl