samsung galaxy gear
Smartwatche od początku istnienia nie cieszyły się ogromną popularnością. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele, ale Samsung tworząc swoją wersję tego typu urządzenia dodał kilka swoich niedoróbek. Mimo wszystko, ostatnie wyniki sprzedaży pokazują, że Koreańczycy mają już wyrobioną markę.

Plany Samsunga dotyczące sprzedaży Galaxy Geara opierały się głównie na założeniu, że przy dziesięciu kupionych sztukach najnowszego Note’a 3, z półek sklepowych powinny zniknąć 2-3 sztuki omawianego smartwatcha. Niestety, ale nie znamy wyników sprzedaży wspomnianego phabletu po dwóch miesiącach pobytu na rynku. Na szczęście wiemy, że w ciągu pierwszego miesiąca sprzedał się on w wyniku 5 milionów sztuk. Z kolei Galaxy Gear znalazł 800 000 posiadaczy w ciągu dwóch miesięcy. Także – po prostych przeliczeniach – najprawdopodobniej cel Samsunga jest daleki od stanu zrealizowanego. Dodając do tego jeszcze fakt, że u kilku operatorów na świecie Gear trafiał za darmo do zakupionego Note’a 3 to możemy bez wątpliwości stwierdzić, że smartwatch Samsunga również nie podbił serca klientów.

Niemniej jednak powyższy wynik jest rekordowy. To najlepsza sprzedaż tego typu urządzeń, czyli inteligentnych zegarków w historii. Konkurencja w postaci SmartWatcha 2 od Sony i innych są daleko w tyle. Wniosek z tego nasuwa się prosty – Samsung już może wiele zdziałać głównie dzięki wyrobionej marce.

Źródło: Phone Arena

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.