Nowe taryfy dla firm w Play

4 minuty czytania
Komentarze
prezentacja_final_page1_image1

Najbardziej Androidowa sieć w Polsce znów uderza, dając o sobie znać. Dziś rano w Warszawie, w butiku Violet Room odbyła się kolejna konferencja Play, tym razem dotycząca taryf biznesowych. Oprócz Blackbery i usług z nim związanych zaprezentowane zostały zmiany, jakie od jutra wchodzą w życie w firmowych ofertach. Było jasne, że będzie to All Inclusive, znane z oferty dla klienta indywidualnego, ale mimo to Play potrafiło zaskoczyć.

DSC09613

Nowości zaprezentowali jak zawsze Bartek Dobrzyński i Marcin Gruszka. Jak widać Marcin zapuścił wąsy, które obiecał ściąć dopiero po wprowadzeniu Blackberry do oferty Play.

prezentacja_final_page3_image1

Ten slajd jest Wam zapewne już dobrze znany. Bartek przypomniał, że plany objęcia ponad 60% terytorium Polski zasięgiem Internetu to nie żadne… gruszki na wierzbie. Jak będzie w rzeczywistości – ocenimy pod koniec kwietnia.

prezentacja_final_page7_image1

Nowe taryfy w skrócie. Połączenie All Inclusive z dotychczasowymi warunkami (darmowe połączenia na tel. stacjonarne i do wszystkich w Play) oraz wprowadzenie nowej taryfy VIP. Szczegóły poznacie za moment.

prezentacja_final_page9_image1

Podstawa to All Inclusive z pakietem złotówek do wykorzystania także na połączenia zagraniczne. Do tego darmowy dostęp do facebooka, nk, GoldenLine oraz LinkedIn. Do taryfy doliczany jest stały pakiet Internetu 1GB za 17,22 zł z VAT. Stan Darmowy jest… darmowy. Płatny jest tylko w najniższej taryfie – 6,15 zł z VAT. Oferta wydaje się być całkiem atrakcyjna, szczególnie gdy dużo rozmawiamy i surfujemy po Internecie. Rabat udzielany jest na dwa najpopularniejsze segmenty – Firma 75 oraz Firma 150.

prezentacja_final_page11_image1

Następną promocją są „Rozmowy w firmie”. No bo co jeśli nie potrzebujemy Internetu, a chcemy przede wszystkim rozmawiać? Wtedy ten wybór jest najlepszy. Płacimy mniej niż w All Iclusive, ponieważ nie ma tu paczki Internetu za te dodatkowe kilkanaście zł. Widać jednak, że Play stawia na Internet i paczka 250MB dołączona zostaje do oferty w formie Try&Buy. Klient niech sam sprawdzi czy będzie mu to potrzebne, zawsze będzie mógł pakiet internetowy sobie dokupić. Brzmi uczciwie, prawda?

prezentacja_final_page13_image1

Przejdźmy teraz do Promocji Bez Telefonu. Play pokusiło się o ciekawy manewr. Wybierając ofertę bez telefonu możemy związać się umową na 12 bądź 24 miesiące. Przy umowie na 12 miesięcy otrzymujemy rabat 30% i tak dla przykładu popularna taryfa 55 (68 zł) kosztować będzie po upuście 47,4 zł. Otrzymujemy pakiet złotówek do wykorzystania, stan darmowy oraz 100 MB Internetu w opcji Try&Buy.

prezentacja_final_page15_image1

Decydując się na taryfę Tylko SIM 24 wiążemy się z operatorem umową na 2 lata, w zamian uzyskując rabat 50% na abonament. Tym samym Firma 55 (68zł) kosztować nas będzie 33,8 zł z VAT. Do tego oczywiście Stan Darmowy do Play i na stacjonarne, który jest już standardem, oraz 100MB Internetu w opcji Try&Buy.

prezentacja_final_page17_image1

Ciekawostką jest Firma VIP, w której za kwotę 250 zł (307,5 zł z VAT) klient otrzymuje całkowicie darmowe połączenia do wszystkich sieci, 2 GB pakietu internetowego, darmowy dostęp do portali społecznościowych oraz 100 minut na połączenia międzynarodowe. Silnie promowanymi smartfonami dla tej taryfy będą HTC Desire Z, Desire HD oraz Samsung Galaxy Ace – wszystkie oczywiście z systemem operacyjnym Android.

prezentacja_final_page19_image1

Play znane jest z tego, że ofertę możemy sobie całkiem swobodnie do siebie dostosować. I tak np. wybierając ofertę bez telefonu, chąc dokupić sobie pakiet Interntowy – mamy do wyboru to, co widzimy powyżej. Oczywiście po przekroczeniu pakietu nie musimy martwić się o dodatkowe koszta, prędkość spada, a my wciąż cieszymy się dostępem do Internetu. Co ważne, z Internetem łączyć możemy się także po nadajnikach sieci Plus co zwiększa nasze możliwości. Należy pamiętać, by nie zablokować roamingu krajowego w naszych smartfonach z Androidem!

prezentacja_final_page27_image1

Nie zabrakło oczywiście porównania z konkurencją, gdzie jak zwykle Play wypada w większości przypadków najlepiej.

prezentacja_final_page28_image1

Od jutra rusza też kampania reklamowa nowej oferty. Jak będzie wyglądać reklama telewizyjna? Przekonajcie się sami:

Jak widać, w reklamie widoczne są HTC Desire Z oraz Samsung Galaxy Ace, jedne z popularniejszych smartfonów z Androidem.

A Wy? Co sądzicie o nowych taryfach biznesowych najbardziej androidowego operatora w Polsce?

Motyw