Spotify ochrona rodzicielska

Blokujesz reklamy? To nie posłuchasz Spotify

Newsy

Spotify w końcu zaczęło zarabiać. Wraz z tym wydarzeniem firma zdecydowała się zaktualizować swój regulamin, który szczególnie nie spodoba się oszustom. Nie da się ukryć, że ten najpopularniejszy muzyczny serwis streamingowy na świecie przez długi czas patrzył przez palce na osoby, które łamały jego regulamin. Pierwsze kroki ku całkowitemu wyeliminowaniu oszustów podjęto już na początku zeszłego roku, kiedy to Spotify położyło kres pirackim aplikacjom. Teraz gigant zamierza pójść jeszcze dalej.

Blokowanie reklam w Spotify to już przeszłość

spotify

Nie przegap
Najlepsze aplikacje z AppGallery – gry i programy, które warto pobrać
huawei appgallery sklep play zastepstwo
AppGallery to jeden z największych sklepów z programami i grami na Androida. Stanowi on część Huawei Mobile Services i już pokrótce przybliżyliśmy Wam, jak tak naprawdę on działa oraz co oferuje. Tymczasem sprawdźmy, co konkretnie skrywa to miejsce. O ile sam sklep prowadzi rankingi tytułów, które cieszą się największym zainteresowaniem, to postanowiłem wybrać dla Was […]

Mimo bardzo niskiej ceny abonamentu, wciąż jest wiele osób, które kombinują na lewo i prawo, by uzyskać dostęp do funkcji premium tego serwisu nie wydając przy tym ani grosza. Jednym z takich sposobów było blokowanie i omijanie reklam w darmowej wersji, na co Spotify przygotowało stosowny zapis w zaktualizowanej wersji regulaminu. Brzmi on mniej więcej tak:

Omijanie lub blokowanie reklam w usłudze Spotify, tudzież tworzenie i rozpowszechniania narzędzi w celu blokowania reklam będzie skutkowało zablokowaniem lub zawieszeniem konta.

Zobacz także: Chrome z rewolucyjną funkcją, która jest świetna, ale ma dużą wadę

Nowy regulamin wchodzi w życie 1 marca 2019 roku, więc oszustom nie zostało wiele czasu na przystosowanie się. Serwis wysłał już stosowne maile osobom, które korzystają ze wspomnianych wyżej rozwiązań z prośbą o zaprzestanie. Jeśli to nie poskutkuje, to konta takich osób przejdą do historii. Nawiązując do raportu z ubiegłego roku, około 2% użytkowników darmowej wersji Spotify w jakiś sposób blokuje reklamy. Z pozoru może się to wydawać mało, jednak gdy weźmie się pod uwagę fakt, że obecnie z darmowej wersji usługi korzysta ok. 110 milionów osób, to zaczyna to już wyglądać nieco inaczej.

Źródło: gsmarena






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x