Dziwna moda na reklamę — Redmi Note 7 świetnym… młotkiem?

Łukasz Pająk Newsy 2019-01-26

Redmi Note 7 to pierwszy smartfon marki Redmi po swego rodzaju odłączeniu się od Xiaomi. Odłączeniu czysto marketingowym, bo nadal pojawia się ta firma na pudełkach. Niemniej jest to telefon, który w głównej mierze zapamiętam w formie nietypowych promocji. O ile jego aparat był uważany za oszustwo, to w gruncie rzeczy mamy do czynienia z kolejnym smartfonem z ciekawą specyfikacją w świetnej cenie. Niemniej wróćmy do wspomnianych reklam, w których udział bierze sam prezes.

To Chiny, nie Japonia, a Redmi Note 7 to smartfon, a nie młotek — reklama czy viral lub mem?

Zaczęło się niewinnie, od powyższego filmu, który pokazuje wytrzymałość Redmi Note 7. Odbiór tego nagrania sprawił, że Redmi nie zamierza na tym poprzestać i w Sieci już możemy znaleźć od groma analogicznych przykładów. Pozwólcie, że przedstawię Wam te najciekawsze:

Animated GIF - Find & Share on GIPHY

Tak, to dziwne formy na reklamę smartfona, ale na pewno oryginalne i sprawiają, że się mówi o Redmi Note 7. Z pewnością, gdyby nie one, to nie pisałbym dzisiaj o tym wszystkim. Jednak, czy niesie to jakąkolwiek zachętę do kupna tego telefonu? W mojej opinii nie, ale dla osób mniej obeznanych w sprawie, może to być coś wyjątkowego. Niemniej za wyjątkową odporność Redmi Note 7 nie odpowiada nic wyjątkowego. Mamy do czynienia ze„stary” Gorilla Glass 5 i nic więcej. To tak naprawdę zwykły model. Jeśli mało Wam powyższych reklam, to oto kolejne:

Zobacz też: Ciemny motyw w Asystencie Google to fakt.

Powyższe reklamy doskonale pokazują, że Redmi ma mieć inny target, niż całe Xiaomi. Firma chce dotrzeć do młodzieży, a próba stworzenia internetowego mema jest idealnym sposobem. Niemniej jestem ciekawy, co Wy sądzicie o tym wszystkim?

Źródło: GSM Arena



  • Pt3k

    Podejrzanie bardzo dużo wyświetleń na pewnych kanałach zebrał note 7 w ciągu mniej niż tygodnia. Aż tak wielkie zainteresowanie czy może zabieg marketingowy, a może to i to. Np taki gościu z kanałem „Beebom”. Film z tym fonem bardzo szybko zrobił 1.7 mln wyświetleń, filmy przeważnie średnio 200k wyświetleń. Taki note 6 pro zrobił jedynie 350k czy pocophone 250k. Widać mocno promują ten fon.

    • Nałogowy komentujący

      Od pewnego czasu mam masę polecanych różnych przypadkowych filmów które nie maja ze sobą połączenia. Tak że jakiś koleś ma na tylko jednym filmie kilkukrotnie więcej wyświetleń nie jest dla mnie powodem do snucia teorii spiskowych.

    • Łukasz Pająk

      Ostatnio YT ma ogromne problemy ze swoją bazą.



x