Czasami bywa tak, że zespół tworzący wideo reaklamowe nie jest do końca zsynchronizowany z pracą zespołu marketingowego, podczas gdy ci z kolei nie współpracują zbytnio z zespołem od PR.* I tak oto powstaje medialny szum, którego przykład mamy dziś przyjemność zaprezentować. Jest nim kadr z nowej reklamy telewizyjnej HTC, na którym bardzo wyraźnie widać specyficzny model telefonu, przypominający HTC Wildfire. Ale to nie Wildfire, tylko prawdopodobnie Wildfire 2. Brakuje tu optycznego trackballa i rozdzielczość wydaje się być większa niż u poprzednika. Możemy też dostrzec inną drobną różnicę – tzw. dockbar posiada nową ikonę po lewej stronie, rozwijającą menu z aplikacjami. Prawy przycisk z kolei sugeruje, że nastepca Wildfire będzie działać na Nowym Sense UI z dostępem do HTC Sense.com. Zmienił się też „fizyczny” przycisk menu. Czy tak będzie wyglądać reszta telefonów i tabletów (?) z nowej linii od HTC? Tego dowiemy się pewnie już za 6 dni – HTC uruchomiło nawet specjalne odmierzanie czasu na swoim fanpage’u na Facebooku.
Reklama TV HTC:
*oczywiście prawda jest taka, że owi specjaliści robią to specjalnie i nic nie „wycieka” przypadkiem.
źródło: engadget