Xoom1

Motorola bierze się na poważnie za reklamę nadchodzącego tabletu Xoom z Androidem 3.0 na pokładzie. Najpierw wypuścili zwiastun reklamy, co brzmi dziwnie dopóki nie wiadomo, że właściwa reklama została wyświetlona dzisiaj podczas Superbowlu (finału play-offów w lidze futbolu amerykańskiego), czyli w najdroższym paśmie reklamowym w USA w ciągu roku. 

Reklama nawiązuje do słynnej reklamy Apple z 1984 roku, wyreżyserowanej przez Ridleya Scotta, również wyświetlonej podczas Superbowlu, która z kolei nawiązywała do książki rok 1984 George’a Orwella. Wtedy reklama kreowała Apple jako firmę wprowadzającą wybór na zmonopolizowanym rynku komputerów osobistych, teraz role się odwróciły i Motorola chce pokazać, że monopol Apple (przynajmniej w świecie tabletów) też jest do przełamania, razem z tabletem Xoom.

Zresztą, obejrzyjcie reklamę sami i zdecydujcie, czy zachęca Was do zakupu 🙂

Teaser:

{youtube}ndhuEUX1kIU{/youtube}

Reklama z Superbowlu

{youtube}8BPFODsob1I{/youtube} 

 

Maciej Rebajn