SONY DSC

Japońska marka Sony po wykupieniu udziałów Ericssona znacząco odżyła. Widać to najlepiej po wynikach sprzedaży, które pozwoliły firmie wylądować na podium konkurencji sprawdzającej, która korporacja jest najpopularniejsza. Jednak Japończycy nie spoczywają na laurach i wyznaczają sobie kolejne cele.

Przyszły rok dla Sony ma przynieść ponad 1,5-krotne zwiększenie sprzedaży, które ma przekroczyć granicę 65 milionów sprzedanych urządzeń w 2014 roku. Tegoroczne przewidywania określały tę liczbę na poziomie 44 milionów. Zapowiada się, że 2013 rok skończy się z wypełnionym celem, gdyż popularność Xperii Z1 i Z Ultra bardzo pozytywnie odbijają się na słupkach wyników sprzedaży. Wiemy, że w przyszłym roku Sony wypuści pomniejszoną wersję Honami, która powinna się pojawić pod nazwą Xperia Z1 f, ale także Japończycy już teraz planują zaprezentować następcę wspomnianego wcześniej topowego modelu, który od niedawna dopiero jest w sprzedaży. Oczywiście nie tylko te dwie słuchawki będą stanowić podstawę do osiągnięcia 65-milionowego wyniku, ale z pewnością Sony w nich pokłada większą nadzieję.

Dodatkowo plany korporacji Sony wskazują, że firma skupi się na produkcji urządzeń, które trafią na niską i średnią półkę cenową. Nie zabraknie modeli ze Snapdragonem 800 (wcześniej wymienione), ale także dla tych najtańszych słuchawek przewidziane są układy MediaTek.

Kolejnym celem Japończyków jest podbicie Azji. Miejmy nadzieję, że przy tym Europejczycy nie zostaną zbyt często pomijani jak to ma miejsce w przypadku Motoroli i wyłączności dla Stanów Zjednoczonych. Te wszystkie plany powinny się w pozytywnym stopniu odbić dla konsumenta pod warunkiem, że jakość urządzeń nie zostanie zaniedbana.

 

źródło: Android Beat

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.