LG nie zamierza znikać z rynku mobilnego i ja im mocno kibicuję!

Łukasz Pająk Newsy 2018-10-27

W tym tygodniu LG przedstawiło swoje wyniki finansowe, które są zarówno dobre, jak i złe. Jak to możliwe? To zależy od tego na co spojrzymy – jeśli na ogół, to mamy do czynienia z dużymi zarobkami, a jeśli skupimy się na oddziale telefonicznym, to firma notuje straty. Dokładniej rzecz biorąc, mowa jest kwocie wynoszącej ponad 1,5 miliardach złotych za cały rok. Niemniej Koreańczycy nie mają zamiaru zwijać interesu, co mnie bardzo cieszy.

Nadzieja jest – LG planuje dalszy rozwój

Wyniki Koreańczyków w sektorze urządzeń mobilnych są naprawdę kiepskie. Doskonale pokazuje to fakt, że firma zarobiła 23-krotnie mniej w porównaniu do Samsunga. Mimo wszystko LG nie zapowiada zawieszenia broni i ma zamiar kontynuować walkę na rynku smartfonów. Producent zaznacza, że mogło być zdecydowanie gorzej, gdyby nie średnia półka, ale ma nadzieję na odbicie się od dna w ostatnim kwartale za sprawą LG V40 ThinQ, który stosunkowo niedawno został zaprezentowany.

Zobacz też: Xiaomi Black Shark Helo zaprezentowany – pierwszy smartfon z 10 GB RAM!

Czemu cieszy mnie ta wiadomość? Odkąd pamiętam, LG i Samsung zawsze wyróżniali się nowymi technologiami – szczególnie w przypadku wyświetlaczy. W ostatnich latach bardzo się to zmieniło i to Chińczycy brylują w nowinkach – w tym roku dobitnie to pokazało Huawei, Oppo/Vivo czy też Xiaomi. Niemniej nadchodzą elastyczne smartfony i w tym wypadku LG Display na nowo może zaistnieć.

źródło: Engadget



  • Robert Yeter

    LG byl moim pierwszym Smartphonem, wielki szacunek mam dla tej marki

    • Endbless Blue 69

      Miło wspominam LG V10. Niestety padła płyta główna a cena wymiany taka jak za nówkę. Szkoda. To był najlepszy smartfon jaki miałem.

  • Sq72

    Już jakiś czas temu HTC zapowiadało, że będą bardziej rozwijać swoje produkty. Teraz mają właściwie po jednym telefonie na każdą półkę cenową. co może nie byłoby złe, ale kiepski marketing i wysokie ceny spowodowały, że HTC wypadło z najbardziej oczekiwanych smartfonów. Z LG już tak się dzieje i raczej nie będzie lepiej.

    • Łukasz Pająk

      Różnica jest taka, że LG to ogromna firma, która oprócz telefonów robi wiele innych rzeczy, na których zarabia. HTC ma tylko Vive jeszcze.

      • Lookso

        To prawda, ale sam model V40 cudów nie zdziała. G7 Thinq też nie był hitem sprzedaży. Średniaki też średnio. Więc albo będą musieli zrobić coś innowacyjnego albo bardziej przykładać się do reklamowania.

  • Endbless Blue 69

    Ale trzeba przyznać, że serwis LG wymieniał bez problemu. Co oczywiście nie znaczy, że takie niedoróbki są dopuszczalne.

  • 0001

    Jakby sprzedali ci telefon (i milionom osób) z wadliwą z płytą główną gdzie sami to przyznali czyli bubla , to ciekawe czy byś mi dalej kibicował?

    • Endbless Blue 69

      Ale trzeba przyznać, że serwis LG wymieniał bez problemu. Co oczywiście nie znaczy, że takie niedoróbki są dopuszczalne.

      • Lookso

        A no właśnie nie wiem. O ile dobrze pamiętam, to ludzie narzekali na te serwisy… i to chyba nawet tutaj na tym portalu w komentarzach.

      • Michał

        Na gwarancji. Po gwarancji kupujesz kolejny telefon bo naprawa jest nieopłacalna. Czy kolejnym telefonem będzie lg?

        • Endbless Blue 69

          Postawiłem na smartfon ze stajni Samsunga-S9+

    • Takaszi

      TAK

    • Łukasz Pająk

      Milionom? Nie przesadzajmy. Problem znam, potępiam, bo długo minęło zanim został oficjalnie potwierdzony. Jednak każda firma miała podobną wpadkę, jak nie większe. W tym wypadku akurat serwisy świetnie wywiązują się z obowiązków.

      • 0001

        Panie Łukaszu jak się wywiązują? Powinna być akcja …oddawajcie do serwisu swoje telefony na wymianę płyty głównej, a takiego czegoś nie ma. 3 miesiące po skończonej gwarancji wystąpił u mnie bootlop, czyli zwiecha na logo LG i… żadnej reakcji ze strony LG poza USA gdzie ludzie zbuntowali się i lg nie miało wyjścia. A nas w Polsce w Europie można olać. Wywaliłem 2,5tys. za G4 I co znów mam iść kupić ich telefon za 3K ??
        To mnie po 7 latach Toyota wzywała do serwisu żeby naprawić usterkę którą wykryli!!!
        Ps. Jeśli to jest świetne podejście firmy do klienta jak pisze autor no to pozostawiam to bez komentarza.

      • Michał

        Miałem g3 i flex2. W obu padła płyta główna. Jakoś im nie kibicuje.



x