SONY DSC

Na konferencji Samsunga w Berlinie, na targach IFA, poznaliśmy kilka nowych urządzeń, które rozszerzyły ofertę koreańskiego producenta. Wśród nich znajdziemy dwa wyróżniające się modele: zegarek Galaxy Gear i phablet Note 3.

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]

Samsung ma stosunkowo ambitne plany co do rynku inteligentnych zegarków i planuje na 10 kupionych sztuk Note’a trzeciej odsłony sprzedawać od 2 do 3 modeli Galaxy Gear. Patrząc na ilość Galaxy Note’ów poprzednich generacji, która krąży po świecie, to dosyć ambitne plany. Pierwsza odsłona phabletu Samsunga sprzedała się w liczbie 12 milionów – podobnie jak Note 2. Nie zapowiada się, aby poznany następca 4. września osiągnął gorsze wyniki toteż – po prostym przeliczeniu – od 4 do 6 milionów sztuk Galaxy Gear jest mocno optymistycznym wynikiem.

Pamiętajmy, że entuzjastycznie wprowadzony inteligentny zegarek Sony – SmartWatch – okazał się rynkową klapą i nie osiągnął imponujących wyników sprzedaży.

Kolejną cechą Galaxy Gear niezachęcającą do zakupu jest sama cena urządzenia, która ma kształtować się na poziomie ~1000zł. To bardzo dużo jak na smartfon o ograniczonych możliwościach zamkniętych w 1,6-calowym wyświetlaczu zegarka.

 

źródło: TheDroidGuy




Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.