Niedawno HMD Global przedstawiło w Indiach swój najnowszy model. Nokia 3.1 Plus, bo o niej mowa, to stosunkowo tani model z atrakcyjną budową i dużym wyświetlaczem. Oczywiście w parze idzie niezbyt rewelacyjna specyfikacja, ale to w końcu niska półka. Razem z tym modelem, na indyjski rynek wprowadzono Nokię 8110 4G z Kai OS. Ok, ale to już wszystko znamy – w takim razie przejrzyjmy wywiady, gdzie reprezentanci poszczególnych firm i marek chwalą się kolejnymi planami i odpowiadają na przeróżne pytania. Dlatego Nokia ma teraz nowy cel – być jak najwyżej.
Jaki cel może mieć Nokia? Oczywiście wrócić na szczyt
Jeśli dobrze pamiętacie, Nokia swego czasu nie miała sobie równych, jak dzisiaj Samsung. Jednak kilka nieprzemyślanych decyzji, a może nawet klapki na oczach sprawiły, że dzisiaj Finowie to zupełnie inna firma, ale wciąż ta sama marka i aspiracje. HMD Global wyznaczył sobie ambitny cel – trafić do pierwszej trójki w rankingu sprzedawców na mobilnym rynku. Co ciekawe, firma daje sobie na to od 3 do 5 lat. Co jeszcze ciekawsze, to tylko jeden z 4 celów, który obecnie wyznacza sobie Nokia.
Zobacz też: Co Samsung wprowadzi w Android Pie dla słabszych modeli?
Patrząc na pierwszy rok nowej Nokii na mobilnym rynku, wiele firm chciałoby taki debiut. Od razu trafić do pierwszej dziesiątki w liczbie sprzedanych urządzeń na świecie i zanotować niewielkie straty to ogromny sukces. W tym roku może być tylko lepiej, co stanowi światełko w tunelu, patrząc na chińską dominację.
źródło: Gadgets.ndtv.com