Dungeon Defenders pokaże silnik Unreal na Androidach (?) (UPDATE)

1 minuta czytania
Komentarze



Rage HD, czy Infinity Blade, to tytuły gier, które zapewniły iOS pozycję lidera jeśli chodzi o dostępność i działanie gier 3D. Poza nadchodzącym PSPhone, wielki wpływ na działanie gier na Androida będzie miał Gingerbread, który poprawia wydajność tego mobilnego systemu w grach już na poziomie API. Android w wersji 2.3 może spowodować, że już niedługo na naszych urządzeniach zagości silnik graficzny Unreal. Premiera pierwszej gry wykorzystującej ten silnik na Androidach ma się odbyć 23. grudnia. Przez wielką różnorodność smartfonów korzystających z systemu od Google gra będzie posiadać minimalne wymagania, które wyglądają następująco: 512 MB pamięci RAM, procesor o taktowaniu 800MHz+, obsługę OpenGL ES 2.0 oraz 400MB wolnej pamięci wewnętrznej. Większość z obecnych na rynku smartfonów powinna podołać tym wymaganiom, szykuje się więc prawdziwy prezent bożonarodzeniowy dla mobilnych graczy. 

Producent udostępnił listę telefonów, których kompatybilność z grą została sprawdzona oraz jej wymagania minimalne:

Wymagania minimalne:

  • 512MB RAM
  • Android 2.1 Eclair lub wyżej
  • Procesor 800MHz
  • Karta SD z przynajmniej 400MB wolnej pamięci


Kompatybilne telefony:

  • Wszystkie modele z procesorem Tegra 2
  • Samsung Galaxy Tab
  • Wszystkie modele Samsung Galaxy z 100MB wolnej pamięci RAM 
  • Motorola Milestone 2  
  • HTC Desire Z 
  • Dell Streak 
  • HTC Desire 
  • Nexus One 
  • Nexus S 

Motyw