YouTube to świetna platforma, która kompletnie zmieniła świat. Nagle każdy mógł tworzyć własne treści i udostępniać je, a w konsekwencji powiększać liczbę swoich fanów i zarabiać pieniądze. Najnowsza aktualizacja systemu reklamowego, która udostępniona zostanie już w przyszłym tygodniu, pozwoli twórcom na lepszą monetyzację filmów. Niestety może nie spodobać się to zwykłym użytkownikom platformy. Zobaczcie, co zarząd YouTube’a ma w planach.

Długie reklamy na YouTube bez możliwości pominięcia. Czy to dobry pomysł?

Jeżeli doświadczyliście już niepomijalnych reklam w serwisie YouTube, to nie był to żaden błąd – od pewnego czasu portal testował taką możliwość na wybranych kontach. W przyszłym tygodniu jednak funkcja ta trafi do wszystkich twórców treści. Jeżeli właściciel kanału wyrazi chęć uczestnictwa w nowym programie partnerskim, to przed jego wszystkimi filmami wyświetlane będą niepomijalne reklamy o długości od 15 do 20 sekund. Pozwoli mu to zarabiać więcej pieniędzy – w końcu wszyscy wiemy, że reklamodawcy źle patrzą na możliwość pomijania materiałów sponsorowanych.

Zobacz też: Unboxing Pixela 3 XL na miesiąc przed premierą!

Twórcy otrzymają również narzędzie do monitorowania efektywności reklam – jeśli za dużo użytkowników będzie wyłączało film przed obejrzeniem materiałów sponsorowanych, to możliwe będzie zrezygnowanie z tej funkcji. Co myślicie o tej funkcji? Dajcie znać w komentarzach.

Źródło: Engadget

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Michał Derej

Pasjonat technologii mobilnych, wielki fan Androida. Student informatyki na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Były moderator jednego z największych forów ogólnotematycznych w Polsce. Od kilku lat blogger.