„Dopisz do rachunku” w Sklepie Play już dla większości klientów post-paid w Play

1 minuta czytania
Komentarze
play-direct-billing-google

Zakupy aplikacji w Google Play dla wielu osób mogą być problematyczne, gdyż nie zawsze karta płatnicza ich banku jest obsługiwana, bądź po prostu obawiają się przypisania swojej karty do Portfela Google. Najmłodszy polski operator we współpracy z koncernem z Mountain View znalazł rozwiązanie także i dla tych klientów.

Usługa oparta o metodę direct billing pozwoli w bardzo prosty sposób zapłacić za aplikacje, gry oraz książki, które będziemy chcieli zakupić w Sklepie Play. Za pomocą kilku kliknięć będziemy mogli dopisać kwotę do naszego rachunku i tym samym w przeciągu kilku chwil cieszyć się z wybranego produktu. „Dopisz do rachunku” jest udostępniana z każdym kolejnym dniem dla kolejnej porcji abonentów. Niestety, z oferty będą mogli skorzystać jedynie posiadacze oferty abonamentowej dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Fioletowy operator zadbał także o to, aby w przypadku nieprzemyślanego użycia nasz rachunek nie urósł do astronomicznych kwot i wprowadził domyślny limit w wysokości 50 złotych. Szczegóły odnośnie naszych zakupów będą na bieżąco pojawiały się na Play24 oraz dostarczane z każdą fakturą. Niestety, z powodów prawnych i zawiłości z rozliczaniem podatku VAT usługa ta nie będzie dostępna dla posiadaczy ofert na kartę.

Screenshot_2013-07-25-11-10-35

Jak więc podoba się Wam to rozwiązanie znane dotychczas jedynie zza oceanu?

źródło: blogplay.pl

Motyw