Sony od zawsze twardo stało przy swoim jeśli chodzi o design swoich smartfonów. Z jednej strony takie wyłamywanie się budzi kontrowersje, zarzucając producentowi brak innowacji czy niechęć do wyznaczania nowych trendów. Z drugiej zaś w ten sposób, jako jedna z nielicznych firm, potrafi zaprezentować coś, co w tłumie wyróżnia się na pierwszy rzut oka.

To opinia subiektywna, czy takie działanie jest dobre czy nie. W zasadzie dobrym, choć nie głównym wyznacznikiem jest sprzedaż, której Sony raczej nie jest liderem na rynku mobilnym. Czy jest to w takim razie podyktowane przywiązaniem do swojego unikalnego stylu, czy może użytkownicy po prostu już znudzili się tą marką? Czy słusznie? Zapraszam do wideo.

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]

 

Tymoteusz Pers

Grafik komputerowy, fotograf hobbysta. Przez większość czasu ze smartfonem w ręku.