LG rozsyła zaproszenia na premierę nowego smartfona. Kolejny flagowiec tuż za rogiem?

Piotr Andrzejewski Artykuły 2013-05-09

lg_optimus_g

Ostatnie miesiące obfitowały w kolejne smartfony z najwyższej półki, które dołączały do portfolio urządzeń oferowanych przez LG. Pod koniec ubiegłego roku koreański producent przedstawił światu stylowego Optimusa G, który wciąż na dobre nie zadomowił się na rynku europejskim, a niedawno zaprezentowany został większy Optimus G Pro, atakujący segment zdominowany przez Samsunga Galaxy Note II. Wygląda na to, że LG nie ma zamiaru zaprzestawać swojej ofensywy w najwyższym segmencie urządzeń z Androidem i już szykuje dla nas kolejny produkt.

nexusae0_LG-Save-the-Date-900-75_thumb (1)

Niedawno rozpoczęło się wysyłanie zaproszeń na najbliższą konferencję, która odbędzie się 30.05 w Makau. Na tym etapie nie jesteśmy w stanie wywnioskować zbyt wiele na temat tego, co konkretnie zostanie wówczas zaprezentowane, możemy być jednak pewni, że będzie to kolejny smartfon z rodziny Optimus G. LG zapewne wyposaży swoje urządzenie w najmocniejsze podzespoły i najnowsze funkcje, jednak może to być zbyt mało, by przyciągnąć do siebie klientów.

Przy tak częstym wypuszczaniu na rynek kolejnych modeli z najwyższej półki koreański producent zraża do siebie część konsumentów, którzy nabyli jednego z poprzednich flagowców i odstrasza równocześnie potencjalnych nabywców. Łatwo można sobie wyobrazić rozgoryczenie osoby, która wydając sporą kwotę na najnowszego smartfona w przeciągu zaledwie kilku miesięcy dowiaduje się, że jej model nie jest już najlepszym w ofercie producenta. Potencjalny klient również nie jest pewny, czy warto inwestować w najnowsze urządzenie, bo już niebawem może okazać się, że za rogiem czai się coś ciekawszego. LG powinno się uczyć pod tym względem od swojego koreańskiego konkurenta, Samsunga, który wypuszcza flagowe modele raz do roku, dzięki czemu osoba sięgająca po nowego członka rodziny Galaxy S wie, że przez około 12 miesięcy będzie posiadać najmocniejsze urządzenie w ofercie. Taka świadomość zdecydowanie bardziej zachęca do wydania pieniędzy, więc jeżeli LG nie poprawi się w tej kwestii, to może mieć problem z przekonaniem do siebie kolejnych konsumentów.

 

źródło: androidpolice.com






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x