SONY DSC

Tydzień temu świat obiegła informacja o wszczęciu w Tajwanie dochodzenia w sprawie Samsunga, który miał podejmować się niechlubnych praktyk opłacania studentów, by ci oczerniali HTC i produkty firmy na różnych forach i portalach internetowych. Jak dotąd sprawa nie została jeszcze w pełni wyjaśniona, więc jest zbyt wcześnie by wyciągać pełne wnioski i dopiero po zbadaniu całej sprawy przez władze Tajwanu będziemy mogli stwierdzić, czy taki fakt miał rzeczywiście miejsce.

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

Tymczasem HTC Polska opublikowało niedawno oficjalne stanowisko w tej kwestii i brzmi ono następująco:

„To przykre, że Samsung, posunął się do tego rodzaju praktyk, płacąc studentom za pisanie w sieci oczerniających komentarzy pod adresem telefonów HTC i pochwał pod adresem produktów Samsunga. Działania te wymierzone w smartfony HTC, tak naprawdę uderzają w użytkowników, którzy poszukując na forach internetowych rzetelnych opinii przed zakupem nowego telefonu trafiają na niemające nic wspólnego z prawdą opinie oszustów. Ludzie potrzebują różnych telefonów dostosowanych do swoich potrzeb, dla jednych ważna jest wytrzymała bateria, dla innych szybki procesor, świetny aparat, czy doskonała jakość odtwarzanej muzyki. Dlatego Internet jest narzędziem, które może pomóc w wyborze najlepszego dla nas telefonu. Niestety takie nieuczciwe praktyki wprowadzają w błąd oraz powodują utratę zaufania do portali internetowych i opinii publikowanych na ich forach a tracą na tym wszyscy – powiedziała Agata Cichowicz, Marketing Manager HTC Poland. W HTC skupiamy swoje działania na wprowadzaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań stosowanych w naszych smartfonach. Konkurujemy technologią, pięknym designem, jakością materiałów użytych do produkcji a fakt, że firma, która i tak jest liderem rynkowym, celowo próbuje odwieść konsumentów od naszych telefonów, stanowi tylko o sile urządzeń z logo HTC – dodaje Cichowicz.”




Piotr Andrzejewski