Nowa strategia LG – szybsze aktualizacje

Kacper Kościański Newsy 2018-04-12

LG podjęło w ostatnich kilku miesiącach wiele kroków ku poprawie sprzedaży swoich smartfonów. Firma m.in. zadeklarowała, że nie będzie już regularnie wydawać nowych smartfonów tylko po to, by dotrzymać kroku konkurencji. LG skupi się za to na ulepszaniu istniejących już modeli.

W swoim kampusie badawczo-rozwojowym firma LG otworzyła dziś „Centrum aktualizacji oprogramowania”, aby aktualizacje systemu były szybsze i bardziej dopracowane.

Pierwszą oznaką prac nowego oddziału będzie aktualizacja do Androida Oreo dla flagowego LG G6. Paczka ma zostać wypuszczona już pod koniec miesiąca, najpierw w Korei Południowej.

Zobacz także: Nastolatkowie wolą iPhone’y

Celem LG jest wypracowanie pewnego rodzaju przewagi nad Samsungiem, którego smartfony sprzedają się znacznie lepiej od wielu lat. Firma liczy, że częstszymi i bardziej dopracowanymi aktualizacjami zyska w oczach klientów – obecnych i przyszłych.

Dostosowanie obsługi posprzedażnej do potrzeb klientów jest priorytetem w firmie LG. Stabilne i konsekwentne aktualizacje pokażą naszym klientom, że smartfony LG są niezawodne i mają długi okres żywotności. – Jo Seong-jin, dyrektor generalny LG

Działania LG są zdecydowanie godne pochwały. Pytanie tylko, czy to wystarczy, by ludzie zainteresowali się ich produktami, które mimo, że są świetne, to nie mają zbyt dobrej reputacji.

Źródło: phonearena






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x