Samsung Galaxy S9 i S9 Plus

Niektóre egzemplarze Galaxy S9 i S9+ mają problem z panelem dotykowym

1 minuta czytania
Komentarze

Nowy rok, nowe smartfony Samsunga i nowe problemy z nimi. W zeszłorocznym Galaxy S8 i S8+ wielu miało problem z zaróżowionym ekranem. Wygląda na to, że Samsung zdołał już naprawić usterkę, gdyż Galaxy S9 i S9+ zostały jej pozbawione. Nie ma jednak róży bez kolców, ponieważ niektórzy właściciele większych i mniejszych S-dziewiątek skarżą się na niedziałające obszary panelu dotykowego.

Wspomniany problem objawia się w postaci obszarów nieczułych na dotyk, najczęściej tuż pod górną i nad dolną ramką, ale miejsce występowania „martwych punktów” może być ulokowane w każdym miejscu. Co prawda dotyk częściej szwankuje u posiadaczy wersji z plusem, aczkolwiek użytkownicy Galaxy S9 także zgłaszają ten problem.

Zobacz także: Stare Nokie mogą być zabójcze

Na chwilę obecną nie wiemy jak duża jest skala problemu. Wiemy natomiast, że Samsung już przygląda się sprawie. Niestety problemy z każdym nowym flagowcem to swoista domena Koreańczyków.

Oficjalne stanowisko Samsunga:

Zadowolenie klientów jest dla firmy Samsung najważniejsze. Odnotowaliśmy niewielką ilość przypadków związanych z responsywnością ekranów dotykowych w Galaxy S9/S9+. Jesteśmy w kontakcie z klientami i badamy wszystkie zgłoszenia – biuro prasowe Samsung Electronics Polska.

Źródło: phonearena

Motyw