Możemy powiedzieć, że HTC każdego roku wprowadza na rynek unikalne i innowacyjne urządzenia,  jednak z powodu kulejącego marketingu większość potencjalnych klientów nie ma nawet o nich pojęcia.

Jak widać w ostatnich dniach, Tajwańczycy postanowi to zmienić. Oprócz zwiększenia budżetu na reklamę swojego sprzętu, HTC powołało nowego szefa ds. marketingu. Od samego więc początku pan Benjamin Ho postanowił zabrać się do pracy. Jednym z jego pierwszych kroków, które miałyby pozwolić zbliżyć się koncernowi do Samsunga, ma być pozbycie się dobrze znanego i towarzyszącego im do tej pory hasła  „quietly brilliant”. Pan Ho stwierdził także, że trzeba użyć nieco cięższej artylerii i podjął decyzję o rozpoczęciu na twitterze akcji „#theNextBigFlop”, która ma ośmieszać najnowszego flagowca od Samsunga.

Czy te pomysły pozwolą poprawić pozycję HTC na rynku? Życzymy im jak najlepiej, jednak wydaje nam się, że nie można ich zaliczyć do kategorii tych „najszczęśliwszych”…

źródło: phonearena.com 
Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Krzysztof Czerwiec